Forum


Powrót Artykuły spożywcze

A.

Aleksandra .....

3

Witam Państwa. Mam pytanie jeśli posiadacie doswiadczenie w zakupach artykułów żywnościowych. Np. Szkoła ma szacunek zrobiony oczywiście z podziałem na grupy( całość około 90 tyś netto) nie ma regulacji wewnętrznych to jakie procedury się stosuje czy wystarczy notatka służbowa?, w jaki sposób zbiera się oferty cenowe od dostawców jak np. zakupy robione np w Biedronce czy innym markecie?
Witam Państwa. Mam pytanie jeśli posiadacie doswiadczenie w zakupach artykułów żywnościowych. Np. Szkoła ma szacunek zrobiony oczywiście z podziałem na grupy( całość około 90 tyś netto) nie ma regulacji wewnętrznych to jakie procedury się stosuje czy wystarczy notatka służbowa?, w jaki sposób zbiera się oferty cenowe od dostawców jak np. zakupy robione np w Biedronce czy innym markecie?
0
2020-02-13 09:06 0

M.

Małgorzata .....

Fachowiec 932

Jeśli szkoła w planie finansowym w tym roku przeznaczyła 90 tys. za zakup artykułów spożywczych, to ze względu na wartość jest to zamówienie poniżej 30 tys. euro. Jeśli nie ma regulaminu wewnętrznego, to obowiązuje ustawa o finansach publicznych. Według ustawy wydatki powinny być dokonywane:
- w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów,
- w sposób umożliwiający terminową realizację zadań,
- w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Natomiast nie bardzo wiem o co chodzi z drugim pytaniem skoro szkoła zrobiła już szacunek.
Jeśli szkoła w planie finansowym w tym roku przeznaczyła 90 tys. za zakup artykułów spożywczych, to ze względu na wartość jest to zamówienie poniżej 30 tys. euro. Jeśli nie ma regulaminu wewnętrznego, to obowiązuje ustawa o finansach publicznych. Według ustawy wydatki powinny być dokonywane: - w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów, - w sposób umożliwiający terminową realizację zadań, - w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Natomiast nie bardzo wiem o co chodzi z drugim pytaniem skoro szkoła zrobiła już szacunek.
0
2020-02-13 10:25 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy