Witam. Prowadzimy postępowanie na dostawę środków ochrony przeciw COVID, poza ustawą Pzp korzystając z środków unijnych. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego. Oferty mają być składane za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). Jeden z wykonawców (właściciel) w zeskanowanych formularzach (cenowym, oferty, oświadczeniu) nie złożył podpisu, tzn. wypełnił, opatrzył pieczątką ale nie podpisał w miejscu do tego przeznaczonym. Podpisał jedynie e-maila, w którym składa ofertę wraz z załącznikami. Czy takie coś można uznać za podpis dla załączonych w wiadomości plików. Dodam, że nie wymagaliśmy podpisu elektronicznego dla składanych dokumentów.
Witam. Prowadzimy postępowanie na dostawę środków ochrony przeciw COVID, poza ustawą Pzp korzystając z środków unijnych. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego. Oferty mają być składane za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). Jeden z wykonawców (właściciel) w zeskanowanych formularzach (cenowym, oferty, oświadczeniu) nie złożył podpisu, tzn. wypełnił, opatrzył pieczątką ale nie podpisał w miejscu do tego przeznaczonym. Podpisał jedynie e-maila, w którym składa ofertę wraz z załącznikami. Czy takie coś można uznać za podpis dla załączonych w wiadomości plików. Dodam, że nie wymagaliśmy podpisu elektronicznego dla składanych dokumentów.
0
2020-11-13 12:05 0