Zapraszamy na szkolenie, które dedykowane jest wykonawcom z branży medycznej. Trener na szkoleniu poruszy takie zagadnienia jak przygotowanie postępowania i badanie ofert pod kątem branży medycznej.
ODBIORCY SZKOLENIA:
Dzień I - Hanna Kraszczyńska
Program szkolenia
Dzień II – ŁUKASZ CZABAN
a) Projekt Platforma e-Zamówienia:
• Centralne Repozytorium Danych.
• Biuletyn Zamówień Publicznych.
• Moduł Analiz i Kontroli, w tym BI (Business Intelligence).
• Aukcje i licytacje elektroniczne.
• eSender.
• Moduł przyjmowania i zabezpieczania ofert/wniosków o dopuszczenie do terminu ich otwarcia.
• etapy i termin budowy Platformy e-Zamówienia.
b) Prywatna, czy Centralna Platforma Zakupowa - co wybrać?
c) Kwalifikowany podpis elektroniczny - definicja, koszty, kto musi posiadać?
d) Wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
e) Udostępnianie protokołu postępowania oraz załączników do protokołu (w tym ofert) po elektronizacji.
f) Składanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia elektronicznych dokumentów: informacji o podmiotach wpisanych do KRS, zaświadczeń z CEIDG, zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu składek, informacji o niekaralności z e-KRK.
g) Zasady składania jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia od 18 kwietnia 2018 r.
a) Uregulowanie warunków wprowadzania zmian do treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego – 6 przypadków umożliwiających aneksowanie umowy.
b) Odstąpienie od umowy.
c) Zamówienia dodatkowe i uzupełniające jako sposób zwiększenia zakresu i wartości kontraktu.
d) Czy roboty dodatkowe to to samo co zamówienia dodatkowe.
e) Forma umówionego wynagrodzenia – czy wynagrodzenie ryczałtowe rzeczywiście nie może być waloryzowane.
f) Obowiązek waloryzacji ceny w przypadku zmiany obowiązujących przepisów w zakresie podatków, składek na ubezpieczenia społeczne oraz najniższego wynagrodzenia.
a) Rozszerzenie zakresu czynności, na które przysługuje odwołanie w postępowaniach prowadzonych w procedurze krajowej.
b) Uwzględnienie w przepisach prawa rozporządzenia Rady (EWG, EURATOM) nr 1182/71 z dnia 3 czerwca 1971 roku mówiącego o nieuwzględnianiu przy liczeniu terminu wyrażonego w dniach dni ustawowo wolne od pracy, niedziel i sobót.
c) Ochrona wykonawcy w sytuacji kiedy odwołanie nie przysługuje:
• „Informacja o stwierdzonych naruszeniach” co to jest, kiedy ma zastosowanie i jaka jest jej skuteczność?
• obowiązki zamawiającego po otrzymaniu „informacji o stwierdzonych naruszeniach”.
d) Odwołanie w „małych” i „dużych“ zamówieniach:
• wpis, forma i terminy na wnoszenie odwołań – kiedy odwołanie jest wniesione nieskutecznie?
• wezwanie do wzięcia udziału w postępowaniu odwoławczym, zgłaszanie przystąpienia do postępowania odwoławczego, instytucja „sprzeciwu“,
• odpowiedź na odwołanie – co to jest?, kiedy można uniknąć rozprawy przed KIO?
• złożenie odwołanie w formie elektronicznej;
• możliwość uwzględnienia zarzutów z odwołania w części przez zamawiającego.
4. Konsultacje, pytania i odpowiedzi w sprawach wniesionych przez uczestników szkolenia