Notice: Undefined index: kontakt_nazwa in /home/klient.dhosting.pl/apexnet/apexnet.com.pl/public_html/website/home/template/szkolenie.php on line 42

Notice: Undefined index: kontakt_email in /home/klient.dhosting.pl/apexnet/apexnet.com.pl/public_html/website/home/template/szkolenie.php on line 43

Notice: Undefined index: kontakt_tel in /home/klient.dhosting.pl/apexnet/apexnet.com.pl/public_html/website/home/template/szkolenie.php on line 44
APEXNET - Elektronizacja zamówień publicznych okiem prawnika i problemy z nią związane | APEXNET szkolenia

SZKOLENIA OTWARTE

Temat

Elektronizacja zamówień publicznych okiem prawnika i problemy z nią związane

Kontakt

Chcesz kupić szkolenie i masz pytania?

Zadzwoń 22 205 89 00

Kupiłeś szkolenie i masz pytania?

Zadzwoń 22 205 89 02

Dlaczego Warto?

Podstawowym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do nadchodzących zmian w związku z wejściem w życiem I etapu elektronizacji zamówień publicznych, a także przekazanie niezbędnej wiedzy do funkcjonowania w systemie zamówień publicznych po 18 października 2018 r.

ODBIORCY SZKOLENIA
• Specjaliści ds. zamówień publicznych
• Pracownicy przygotowujący Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
• Osoby wykonujące czynności w postępowaniu
• Członkowie Komisji Przetargowych i Zespołów do nadzoru realizowanego zamówienia
• Kontrolerzy i audytorzy procedur zamówień publicznych

W ramach szkolenia każdy z uczestników otrzyma możliwość pobrania z EduStrefy takich wzorów dokumentów, jak:

  • Instrukcja składania JEDZ w formie elektronicznej
  • Przykładowe zapisy w SIWZ dot. JEDZ a formie elektronicznej
  • Protokół z negocjacji
  • Wezwanie do wyjaśnienia treści oferty w trybie art. 87 Pzp
  • Przykładowy wypełniony Jednolity Europejski Dokument Zmówienia (ESPD)

Szkolenie objęte programem 18+

Program

A. Wpływ elektronizacji zamówień pubicznych na przygotowanie postępowania
1. Planowanie zamówień publicznych

  • Plan finansowy a plan zamówień publicznych
  • Szacowanie wartości zamówienia – jak to robić?
  • Ustalenie wartości zamówienia dla zamówień długotrwałych
  • Szacowanie na przykładach
  • Szacowanie wartości zamówień nieprzewidzianych
  • Korekty planu zamówień publicznych


2. Przygotowania dokumentacji w postaci elektronicznej

  • Ogłoszenie, siwz i inne dokumenty
  • Przygotowanie formularza JEDZ


3. Informacje o komunikacji elekktroniczej między zamawiającym a wykonawcami


B. Zastosowanie narzędzie elektronicznych do organizacji postępowania o zamówienie Publiczne
1. Zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia
2. E-usługi
3. E-Puap
4. Platformy dedykowane


C. Przebieg postępowania a elektronizacja Zamówień
1. Etap składania ofert lub wniosków

  • Składania ofert/wniosków
  • Składanie JEDZ
  • Składanie innych elektronicznych dokumentów w postępowaniu o udzielenia zamówienia
  • Forma elektroniczna dokumentu
  • Postać elektroncizna dokumentu
  • Podpis elektroniczny
  • Elektroniczne śodki komunikacji
  • Szyfrowanie dokumentów
  • Pełnomocnictwa


2. Elektroniczna komunikacja zamawiającego z wykonawcami w trakcie postępowania

  • Wzwania do uzupełnienia dokumentów
  • Wezwania do wyjaśnień
  • Zapytania i odpowiedzi
  • Poprawianie omyłek
  • Wadium
  • Wykluczanie wykonawców
  • Odrzucanie ofert
  • Oświadczenia i dokumenty potwierdzające
  • Unieważnianie postępować


3. Elektronizacja a procedura odwrócona


D. Merytoryczne aspekty postępowania
1. Jak opisywać przedmiot zamówienia?

  • Elementy obowiązkowe
  • Elementy dopuszczalne
  • Elementy zakazane


2. Jak określać warunki udziału w postępowaniu oraz opisywać sposób dokonywania oceny ich spełniania.

  • Zakres wymagań
  • Poziom wymagań


3. Kryteria oceny ofert

  • Bilans kryteriów
  • Niebezpieczeństwa


4. Dokumenty i oświadczenia żądane w celu wykazywania spełniania warunków
5. Dokumenty jakich może żądać zamawiający od wykonawców – po zmianach
6. Klauzule społeczne w zamówieniach publicznych


E. Elektronizacja a umowy w zamówieniach Publicznych
1. Zawarcia umowy w formie elektronicznej
2. Wynagrodzenie ryczałtowe a wynagrodzenie kosztorysowe
3. Kary umowne w umowach
4. Zmiany umów a zamówienia uzupełniające i dodatkowe
5. Umowy o zamówienia publiczne – typowe problem
6. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
7. Osoby odpowiedzialne
8. Czyny stanowiące naruszenie dyscypliny


F. Rozliczenia z wkonawcami a elektronizacja zamówień Publicznych
1. Zastosowanie e-faktury
2. Ustrukturyzowane e-faktury
3. Platforma elektronicznego fakturowania

Opinie

Merytorycznie szkolenie przygotowane bardzo dobrze, organizacja na wysokim poziomie. Godne polecenia. Trener bardzo komunikatywny, na bieżąco wyjaśniał zaistniałe problemy i odpowiadał na pytania.

Danuta Paul – Piątkowska - Sąd Rejonowy w Nowej Soli

Szkolenie pomocne w problematyce codziennej pracy w zamówieniach publicznych, tematyka poparta wieloma sugestywnymi przykładami. Trener bardzo kompetentny i komunikatywny, doskonale przygotowany merytorycznie i dydaktycznie.

Małgorzata Gmura - Nadleśnictwo Zielona Góra