Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności prawidłowego opisania kluczowych elementów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia uwzględniając elektronizację zamówień publicznych.
ODBIORCY SZKOLENIA
• Specjaliści ds. zamówień publicznych
• Pracownicy przygotowujący SIWZ
• Osoby wykonujące czynności w postępowaniu
• Członkowie Komisji Przetargowych i Zespołów do nadzoru realizowanego zamówienia
• Kontrolerzy i audytorzy procedur zamówień publicznych
W ramach szkolenia każdy z uczestników otrzyma dostęp do EduStrefy, a w niej:
• Dwa webinary z ekspertami dotyczące elektronizacji
• Instrukcja składania JEDZ w formie elektronicznej
• Przykładowe zapisy w SIWZ dot. JEDZ a formie elektronicznej
• Umowa o świadczenie usług prawnych
1. Mini portal: instrukcja obsługi postępowania przy użyciu mini portalu;
2. Informacje które muszą się znaleźć w SIWZ w związku z komunikacją przy użyciu mini portalu;
3. Prowadzenie postępowania z uwzględnieniem komunikacji elektronicznej: kanały komunikacji z wykonawcami. Przesyłanie dokumentów/informacji pocztą elektroniczną czy e-puapem;
4. Forma i postać dokumentów składanych przez wykonawcę;
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych;
6. Postać i forma dokumentu;
7. Wadium – na jakie zapisy należy zwrócić uwagę w gwarancjach wadialnych;
8. Pełnomocnictwo – jak powinno być przygotowane po 18.10.2018 r.;
9. Jak powinna przebiegać procedura otwarcia ofert składanych elektronicznie;
10. Komunikacja elektroniczna przy wezwaniach do wyjaśnienia treści SIWZ/ uzupełniania dokumentów;