ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - WEBINAR ON-LINE
Jak wziąć udział w webinarze?
1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy,
2. Zapłać fakturę za webinar
3. Oczekuj na link z dostępem w dniu premiery
DATA PREMIERY -
21.12.2018, g. 11:00
Kupując dostęp otrzymujesz niepowtarzalną okazję obejrzenia w dniu premiery podwójnego webinaru z elektronizacji zamówień publicznych.
Część 1.
Prowadzi - Grzegorz Czaban
1) Dokumenty elektroniczne, które muszą być podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) Forma i sposób sporządzania i przekazywania oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
3) Wadium w postaci niepieniężnej - zasady wnoszenia w elektronicznym przetargu.
4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym po elektronizacji.
5) Miniportal udostępniony przez UZP, jako środek komunikacji elektroniczne Zamawiającego z Wykonawcami.
6) Pytania i odpowiedzi od EduStrefowiczów
Część 2.
Prowadzi - Iwona Holka
Jak wybrać elektroniczną platformę do zamówień publicznych?
Więcej na temat platform elektronicznych, miniPortalu, podpisu elektronicznego, szyfrowania ofert.
PRAKTYKA - logowanie do miniPortalu na żywo - jak przeprowadzić przetarg?