Uczestnicy tego szkolenia poznają najważniejsze zagadnienia dotyczące elektronicznych zamówień publicznych w
zakresie działań promocyjno-informacyjnych.
Poznaj modele udzielania zamówień publicznych na działania info-promo!
1. Modele udzielania zamówień na działania info-promo.
2. Główne etapy planowania, przygotowania, realizacji i ewaluacji kampanii informacyjno-promocyjnych.
3. Strategie dokonywania zamówień w zakresie działań informacyjno-promocyjnych.
4. Wyłączenia stosowania przepisów Pzp w zakresie działań informacyjno- promocyjnych.
5. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie działań info – promo, w tym w odniesieniu do kampanii informacyjno-promocyjnych, zakupu czasu antenowego, organizacji wydarzeń, w tym konferencji, szkoleń, eventów; wymóg zatrudniania przez wykonawcę pracowników na umowę o pracę – kiedy może być stosowany? zamówienia polegające na powtórzeniu/podobne, opcje.
6. Szacowanie wartości zamówienia w odniesieniu do działań info-promo/ustawa Pzp a zasada konkurencyjności.
7. Podział zamówienia na części, udzielanie nieplanowanych zamówień. Stosowanie art. 6a Pzp,
8. Zamówienia na usługi społeczne – omówienie specyfiki i różnic z tradycyjnym modelem udzielania zamówień.
9. Tryby postępowania o udzielenie zamówienia na działania info-promo.
10. Jak przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia na działania info-promo w dobie elektronizacji (omówienie zapisów w SIWZ odnoszących się do elektronizacji z uwzględnieniem miniPortalu i komercyjnych
platform zakupowych, kwestii związanych z ofertami elektronicznymi i formą oferty, podpisami kwalifikowanymi i ich weryfikacją, wadium elektronicznym, pełnomocnictwami elektronicznymi, najciekawszych problemów praktycznych i najnowszego orzecznictwa odnoszącego się do postępowań prowadzonych elektronicznie). Postępowanie poniżej tzw. progów unijnych – elementy podlegające elektronizacji.
11. Warunki udziału w postępowaniu w postępowaniach info-promo i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków i braku podstaw wykluczenia w wersji papierowej i elektronicznej; omówienie JEDZ.
12. Kryteria oceny ofert i ich dobór w zakresie działań info-promo, w tym zasady tworzenia kryteriów jakościowych (dobór kryteriów, opis kryteriów, sposób oceny wartościującej ofert);
13. Wadium w postępowaniach info-promo).
14. Klauzule społeczne i środowiskowe w zamówieniach publicznych na działania informacyjno-promocyjne.
15. Wnioski o wyjaśnienia, zasady udzielenia odpowiedzi, terminy udzielania odpowiedzi.
16. Zasady badania i oceny ofert.
17. Jak przeprowadzić weryfikację podmiotową wykonawcy – procedura zwykła, a procedura odwrócona; uzupełnianie, wyjaśnianie oświadczeń i dokumentów odnoszących się do wykonawcy.
18. Wyjaśnianie treści ofert, badanie ceny oferty wykonawcy, poprawiania omyłek w ofertach;
19. Kiedy oferta podlega odrzuceniu?
20. Obowiązek zamawiającego odrzucenia oferty z rażąco niską ceną lub kosztem w stosunku do przedmiotu zamówienia.
21. Przesłanki unieważnienia postępowania.
22. Czym jest okres stand still?
23. Termin przekazania ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
24. Zasady w zakresie dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia w zakresie info-promo.
25. Umowy w zamówieniach na działania info-promo ze szczególnym uwzględnieniem kwestii związanych z utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. przykłady zapisów umownych; jak budować zapisy odnoszące się do kar umownych?
26. Środki ochrony prawnej – omówienie wraz z przykładami orzecznictwa odnoszącego się do działań infopromo.
27. Sesja pytań uczestników i podsumowanie.