Informujemy, że nasze stacjonarne linie telefoniczne są chwilowo niesprawne.

Prosimy o kontakt pod numerem:
882 059 245
Dziękujemy!
Zamknij

Trenerzy

Łukasz Mackiewicz

Radca prawny specjalizujący się w tematyce prawa zamówień publicznych, partnerstwa publiczno-prywatnego, pomocy publicznej. W praktyce zawodowej doradza zarówno zamawiającym,
jak i wykonawcom. Zamówieniami zajmuje się od 2007 r., początkowo jako osoba odpowiedzialna za tworzenie dokumentacji, następnie jako kontroler udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Kontrolował dokumentacje przetargowe
i wewnętrzne regulaminy wydatkowania środków publicznych. Dzięki zdobytemu doświadczeniu praktycznemu posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia ale również z zakresu finansowania projektów infrastrukturalnych i środowiskowych oraz z zakresu odpowiedzialności osób na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej. Prowadzi głównie szkolenia zamknięte, dedykowane dla poszczególnych grup zamawiających oraz przeznaczone dla wykonawców  - z uwzględnieniem specyfiki ich działania.

Edukacja

Wykształcenie wyższe - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Prawa i Administracji,

Zadaj pytanie

Doświadczenie

03.04.2014 r. do chwili obecnej - Kancelaria Radcy Prawnego Łukasz Mackiewicz – bieżąca

obsługa podmiotów gospodarczych, jednostek administracji

publicznej oraz osób fizycznych. Specjalizacja: zamówienia publiczne, ochrona środowiska, postępowanie administracyjne

(www.radca.ostroda.pl).

06.2010 – 03.04.2013 Marcin Adamczyk Jerzy Jankowski i partnerzy s.c. – aplikant radcowski – bieżąca obsługa podmiotów gospodarczych i jednostek samorządu terytorialnego; specjalizacja prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, prawo administracyjne.

VI.2007 – 31.10.2013 r. - Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

w Olsztynie; praca na stanowisku Specjalisty ds. obsługi prawnej i zamówień publicznych; bezpośrednia współpraca z Zarządem w zakresie przygotowywania uchwał Zarządu i Rady Nadzorczej, opiniowanie umów pod względem zgodności z obowiązującym stanem prawnym, przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, kontrola zamówień publicznych;

IV.2006 – II.2007 Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Biuro Powiatowe
w Ostródzie
; praca na stanowisku Inspektora ds. płatności bezpośrednich;

Referencje

Newsletter

Zapisz się, otrzymasz:

  • Najnowsze informacje o zmianach w prawie
  • Prezenty i promocje na szkolenia
  • Bezterminową zniżkę 10% na wszystkie szkolenia

Wpisz adres e-mail