Witam, jak u Was wygląda aktualizacja planu postępowań?
Ja jestem sama od zamówień publicznych w mojej jednostce i współpraca z innymi działami tutaj wygląda bardzo słabo. Jakiekolwiek dyskusje, rozmowy , ustalenia odbywają się poza mną, a ja dopiero pod koniec dostaję informacje "rób szybko postępowanie".
1. Skąd wiecie, jakie w danym roku Wasza jednostka będzie przeprowadzać postępowania? Z budżetu na dany rok, od stanowiska merytorycznego czy jak?
2. Na jakim etapie robicie aktualizację, gdy już wiecie, ze otrzymaliście dofinansowanie?
3. Orientacyjne wartości zamówienia, bierzecie ze stanowiska merytorycznego?
3. Co mnie czeka za kara, gdy spóźniłam się z publikacją planu postępowań o 1,5 miesiąca? :/
Witam, jak u Was wygląda aktualizacja planu postępowań?
Ja jestem sama od zamówień publicznych w mojej jednostce i współpraca z innymi działami tutaj wygląda bardzo słabo. Jakiekolwiek dyskusje, rozmowy , ustalenia odbywają się poza mną, a ja dopiero pod koniec dostaję informacje "rób szybko postępowanie".
1. Skąd wiecie, jakie w danym roku Wasza jednostka będzie przeprowadzać postępowania? Z budżetu na dany rok, od stanowiska merytorycznego czy jak?
2. Na jakim etapie robicie aktualizację, gdy już wiecie, ze otrzymaliście dofinansowanie?
3. Orientacyjne wartości zamówienia, bierzecie ze stanowiska merytorycznego?
3. Co mnie czeka za kara, gdy spóźniłam się z publikacją planu postępowań o 1,5 miesiąca? :/
0
2023-06-20 14:53 0