Zamawiający na etapie przygotowania postępowania stworzył formularz cenowy w którym wycenił w poz. 13 i 99 ten sam toner.
W poz. 13 toner TK-8305K który jest kompatybilny z drukarką Kyocera 3050. Natomiast w poz. 99 toner TK-8305K został przez Zamawiającego źle opisany, gdyż wskazał, że będzie pasował do Kyocera 4551. Z wiedzy Zamawiającego już wynika, że ten toner nie jest kompatybilny z tą drukarką. Wszyscy Wykonawcy wycenili asortyment tak jak żądał Zamawiający i nie zgłosili uwag. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca przesłał do Zamawiającego pismo w którym wskazuje, że toner TK8305K nie pasuje do Kyocera 4551 a Zamawiający na etapie przygotowania formularza powinien opisać toner TK-8505K. Wykonawca wnosi o unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ponieważ postepowanie obarczone jest nie do usunięcia wadą. Proszę o pomoc co powinnam zrobić.
Zamawiający na etapie przygotowania postępowania stworzył formularz cenowy w którym wycenił w poz. 13 i 99 ten sam toner.
W poz. 13 toner TK-8305K który jest kompatybilny z drukarką Kyocera 3050. Natomiast w poz. 99 toner TK-8305K został przez Zamawiającego źle opisany, gdyż wskazał, że będzie pasował do Kyocera 4551. Z wiedzy Zamawiającego już wynika, że ten toner nie jest kompatybilny z tą drukarką. Wszyscy Wykonawcy wycenili asortyment tak jak żądał Zamawiający i nie zgłosili uwag. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca przesłał do Zamawiającego pismo w którym wskazuje, że toner TK8305K nie pasuje do Kyocera 4551 a Zamawiający na etapie przygotowania formularza powinien opisać toner TK-8505K. Wykonawca wnosi o unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ponieważ postepowanie obarczone jest nie do usunięcia wadą. Proszę o pomoc co powinnam zrobić.
0
2023-07-04 13:27 0