Witam, zastanawiam się czy zaktualizować plan postępowań, bo mamy dwa różne dofinansowania na utwardzenie dróg, jedno już mamy przyznane, a drugie to w środę będzie podpisana umowa na otrzymanie kasy.
Myślę, że skoro jedno i drugie dotyczy utwardzenia dróg, to żeby puścić to jednym postępowaniem z możliwością składania ofert częściowych. Chyba może tak być, co?
Tylko że w związku z tym mam następujące wątpliwości:
1. Czy mogę tak to połączyć w jedno postępowanie i w jedną pozycję w planie, gdy nie mamy jeszcze środków.
2. Co z nazwą postępowania - powinny być tożsame z otrzymanymi dofinansowaniami - jeśli nazwę to ogólnie "Utwardzenie dróg gminnych" a wtedy w poszczególnych częściach nazwę tak żeby były zgodne z otrzymanymi dofinansowaniami, to będzie ok?
3. Jak u Was? Lepiej łączyć tożsame zamówienia czy robić więcej postępowań?
Witam, zastanawiam się czy zaktualizować plan postępowań, bo mamy dwa różne dofinansowania na utwardzenie dróg, jedno już mamy przyznane, a drugie to w środę będzie podpisana umowa na otrzymanie kasy.
Myślę, że skoro jedno i drugie dotyczy utwardzenia dróg, to żeby puścić to jednym postępowaniem z możliwością składania ofert częściowych. Chyba może tak być, co?
Tylko że w związku z tym mam następujące wątpliwości:
1. Czy mogę tak to połączyć w jedno postępowanie i w jedną pozycję w planie, gdy nie mamy jeszcze środków.
2. Co z nazwą postępowania - powinny być tożsame z otrzymanymi dofinansowaniami - jeśli nazwę to ogólnie "Utwardzenie dróg gminnych" a wtedy w poszczególnych częściach nazwę tak żeby były zgodne z otrzymanymi dofinansowaniami, to będzie ok?
3. Jak u Was? Lepiej łączyć tożsame zamówienia czy robić więcej postępowań?
0
2023-07-10 12:55 0