Forum


Powrót zapisy w umowach dotyczące e-doręczeń zgodnie z ustawą o doręczeniach elektronicznych

A.

Aleksandra .....

0

Czy w związku z obowiązkiem doręczeń elektronicznych wynikającym z ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych (dla podmiotów publicznych obowiązek ten ma obowiązywać od 10 grudnia 2023 roku) macie Państwo wprowadzone do umów o udzielenie zamówienia publicznego stosowne zapisy dotyczące doręczenia korespondencji w takim trybie? A jeśli tak to czy możecie podpowiedzieć jak u Was brzmią te zapisy?
Czy w związku z obowiązkiem doręczeń elektronicznych wynikającym z ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych (dla podmiotów publicznych obowiązek ten ma obowiązywać od 10 grudnia 2023 roku) macie Państwo wprowadzone do umów o udzielenie zamówienia publicznego stosowne zapisy dotyczące doręczenia korespondencji w takim trybie? A jeśli tak to czy możecie podpowiedzieć jak u Was brzmią te zapisy?
0
2023-08-09 07:56 0

J.

Jacek .....

Fachowiec 1578

nie mam takich zapisów. Nie wiem czy w ogóle muszą takie zapisy być wprowadzane do umów o zamówienie publiczne?
nie mam takich zapisów. Nie wiem czy w ogóle muszą takie zapisy być wprowadzane do umów o zamówienie publiczne?
0
2023-08-09 08:31 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy