Czy w związku z obowiązkiem doręczeń elektronicznych wynikającym z ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych (dla podmiotów publicznych obowiązek ten ma obowiązywać od 10 grudnia 2023 roku) macie Państwo wprowadzone do umów o udzielenie zamówienia publicznego stosowne zapisy dotyczące doręczenia korespondencji w takim trybie? A jeśli tak to czy możecie podpowiedzieć jak u Was brzmią te zapisy?
Czy w związku z obowiązkiem doręczeń elektronicznych wynikającym z ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych (dla podmiotów publicznych obowiązek ten ma obowiązywać od 10 grudnia 2023 roku) macie Państwo wprowadzone do umów o udzielenie zamówienia publicznego stosowne zapisy dotyczące doręczenia korespondencji w takim trybie? A jeśli tak to czy możecie podpowiedzieć jak u Was brzmią te zapisy?
0
2023-08-09 07:56 0