Sekretarz komisji np. publikacja ogłoszeń, dokumentowanie postępowania, protokół itp., członek komisji (merytoryczny) - badanie i ocena ofert, udzielanie odpowiedzi na zapytania dot. OPZ, poprawianie omyłek w ofertach, wszyscy ogólnie powinni składać oświadczenia i uczestniczyć w ocenie ofert i przedstawiać kierownikowi do zatwierdzenia propozycję odrzucenia ofert, wykluczenia wykonawców, wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania. Ogólnie jak kierownik zechce tak może rozdzielać role bo to on odpowiada za organizację i tryb pracy komisji.
Ponadto KP może mieć charakter stały lub być powoływana na konkretne postępowanie do przygotowania i przeprowadzenia postępowania to wtedy można dopisać merytorycznym np. sporządzanie OPZ, sekretarzowi np. przygotowanie SWZ pod względem formalnym itp.
Sekretarz komisji np. publikacja ogłoszeń, dokumentowanie postępowania, protokół itp., członek komisji (merytoryczny) - badanie i ocena ofert, udzielanie odpowiedzi na zapytania dot. OPZ, poprawianie omyłek w ofertach, wszyscy ogólnie powinni składać oświadczenia i uczestniczyć w ocenie ofert i przedstawiać kierownikowi do zatwierdzenia propozycję odrzucenia ofert, wykluczenia wykonawców, wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania. Ogólnie jak kierownik zechce tak może rozdzielać role bo to on odpowiada za organizację i tryb pracy komisji.
Ponadto KP może mieć charakter stały lub być powoływana na konkretne postępowanie do przygotowania i przeprowadzenia postępowania to wtedy można dopisać merytorycznym np. sporządzanie OPZ, sekretarzowi np. przygotowanie SWZ pod względem formalnym itp.
0
2023-08-30 09:57
0