Proszę o pomoc.(dot. zakupu symulatorów roweru) Jesteśmy na etapie podpisania umowy z wykonawcą, który w ostatniej chwili wystąpił do nas z prośbą o zastosowanie rozwiązań równoważnych. Mam wątpliwości co do do jednego punktu. Mianowicie:
Parametry wymagane przez Zamawiającego:
Po każdej interakcji z znakiem drogowym,
system ocenia, czy reakcja była poprawna. Ta
informacja jest natychmiastowa, co pozwala
uczestnikom na natychmiastowe zrozumienie,
czy dobrze interpretują i przestrze-gają znaki
drogowe.
System będzie dawał punkty za czas i
prędkość przejazdu oraz za jego poprawność
pod kątem przestrzegania znaków drogowych.
Na koniec szkolenia, system wyświetla
podsumowanie przejazdu z oceną.
Przejazd rowerem przez wirtualne miasto, z
różnymi znakami drogowymi min. 15 znaków.
Natomiast Wykonawca zaproponowaŁ:
System nie przydziela punktów. Takie rozwiązanie
jest korzystniejsze dla młodzieży pod kątem
skupienia się na poprawie własnych błędów a nie
rywalizacji między sobą o lepszy czas przejazdu.
Symulator kontroluje następujące zachowania
ucznia:
– zatrzymanie się na STOPIE,
– zachowanie wobec sygnalizacji świetlnej,
– zachowanie wobec innych użytkowników drogi,
– zachowanie wobec pieszych,
– prędkość jazdy na odcinkach gdzie jest ona
ograniczona.
Opisy błędów są wyświetlane na ekranie, a
ponadto zapisywanie w raporcie dostępnym po
zakończeniu
ćwiczenia (po podłączeniu drukarki jest możliwość
łatwego wydruku raportu).
Czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie można przyjąć jako równoważne. Czy będzie to mocne nadużycie?
Proszę o pomoc.(dot. zakupu symulatorów roweru) Jesteśmy na etapie podpisania umowy z wykonawcą, który w ostatniej chwili wystąpił do nas z prośbą o zastosowanie rozwiązań równoważnych. Mam wątpliwości co do do jednego punktu. Mianowicie:
Parametry wymagane przez Zamawiającego:
Po każdej interakcji z znakiem drogowym,
system ocenia, czy reakcja była poprawna. Ta
informacja jest natychmiastowa, co pozwala
uczestnikom na natychmiastowe zrozumienie,
czy dobrze interpretują i przestrze-gają znaki
drogowe.
System będzie dawał punkty za czas i
prędkość przejazdu oraz za jego poprawność
pod kątem przestrzegania znaków drogowych.
Na koniec szkolenia, system wyświetla
podsumowanie przejazdu z oceną.
Przejazd rowerem przez wirtualne miasto, z
różnymi znakami drogowymi min. 15 znaków.
Natomiast Wykonawca zaproponowaŁ:
System nie przydziela punktów. Takie rozwiązanie
jest korzystniejsze dla młodzieży pod kątem
skupienia się na poprawie własnych błędów a nie
rywalizacji między sobą o lepszy czas przejazdu.
Symulator kontroluje następujące zachowania
ucznia:
– zatrzymanie się na STOPIE,
– zachowanie wobec sygnalizacji świetlnej,
– zachowanie wobec innych użytkowników drogi,
– zachowanie wobec pieszych,
– prędkość jazdy na odcinkach gdzie jest ona
ograniczona.
Opisy błędów są wyświetlane na ekranie, a
ponadto zapisywanie w raporcie dostępnym po
zakończeniu
ćwiczenia (po podłączeniu drukarki jest możliwość
łatwego wydruku raportu).
Czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie można przyjąć jako równoważne. Czy będzie to mocne nadużycie?
0
2023-09-13 08:53 0