Forum


Powrót dzielenie zamówienia a różne obiekty budowlane

N.

Nina .....

26

W roku 2022 ogłosiliśmy postąpienie (TP)na remont budynku gminnego( jeden obiekt budowlany). Postąpienie podzieliliśmy na 3 zadania:
1. remont centralnego ogrzewania
2. prace ogólnobudowlane i elektryczne
3. odnowa elewacji budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.
Na zadanie 1 i 2 nie mieliśmy ofert (unieważniane), zadania 3 podpisaliśmy umowę.
Pod koniec 2022 roku, w trybie zapytania ofertowego wyłoniliśmy wykonawcę na remont centralnego ogrzewania (ok 50 tyś zł)
W roku 2023 ogłosiliśmy postępowanie (TP) na prace ogólnobudowlane i elektryczne, podpisaliśmy umowę, we wrześniu br. w trybie podstawowym podpisaliśmy umowę na remont podłogi w tym budynku.
czy widzicie tutaj jakiś uchybienie w dzieleniu zamówienia?
Ponadto, czy w tej sytuacji Zamawiający budując nowy obiekt budowlany w innym sołectwie, powinien sumować podobne pracę.... tzn. w nowym budynku założenie instalacji elektrycznej z remontem instalacji w innym już istniejącym budynku?
Kontrola ma dużo uwag z którymi nie do końca się zgadzamy.... Proszę o Wasze opinie
W roku 2022 ogłosiliśmy postąpienie (TP)na remont budynku gminnego( jeden obiekt budowlany). Postąpienie podzieliliśmy na 3 zadania: 1. remont centralnego ogrzewania 2. prace ogólnobudowlane i elektryczne 3. odnowa elewacji budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego. Na zadanie 1 i 2 nie mieliśmy ofert (unieważniane), zadania 3 podpisaliśmy umowę. Pod koniec 2022 roku, w trybie zapytania ofertowego wyłoniliśmy wykonawcę na remont centralnego ogrzewania (ok 50 tyś zł) W roku 2023 ogłosiliśmy postępowanie (TP) na prace ogólnobudowlane i elektryczne, podpisaliśmy umowę, we wrześniu br. w trybie podstawowym podpisaliśmy umowę na remont podłogi w tym budynku. czy widzicie tutaj jakiś uchybienie w dzieleniu zamówienia? Ponadto, czy w tej sytuacji Zamawiający budując nowy obiekt budowlany w innym sołectwie, powinien sumować podobne pracę.... tzn. w nowym budynku założenie instalacji elektrycznej z remontem instalacji w innym już istniejącym budynku? Kontrola ma dużo uwag z którymi nie do końca się zgadzamy.... Proszę o Wasze opinie
0
2023-11-06 11:31 0

A.

Anna .....

Fachowiec 315

Jeżeli byłyby oddzielne dokumentacje projektowe na dany obiekt to byłoby do obrony, że szacowano zamówienie w stosunku do danego obiektu. Trochę mało szczegółów (wartości szacowania i terminy), aby ocenić sytuację. Teoretycznie można szacować na każdy rok budżetowy oddzielnie. Jak podpisano umowę na 3 zadanie to należało przeszacować ponownie pozostałe części
Jeżeli byłyby oddzielne dokumentacje projektowe na dany obiekt to byłoby do obrony, że szacowano zamówienie w stosunku do danego obiektu. Trochę mało szczegółów (wartości szacowania i terminy), aby ocenić sytuację. Teoretycznie można szacować na każdy rok budżetowy oddzielnie. Jak podpisano umowę na 3 zadanie to należało przeszacować ponownie pozostałe części
0
2023-11-06 15:08 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy