Dzień dobry, weszliśmy w elektroniczny obieg e-faktur i ze względu na wielkość plików jest prośba aby w systemie nie załączać wszystkich dokumentów pod fakturę a tylko ostatni dokument świadczący realizacji np umowa, zlecenie. W naszym regulaminie mamy zapis, że pod fakturę ( w wersji tradycyjnej-papierowej) należy załączyć kopię zgody, kopię wniosku o wszczęcie procedury zamówienia publicznego, kopię protokołu z wyboru wykonawcy. Czy mogłabym zmienić nasz regulamin i wpisać, że pod e-fakturę załączamy tylko umowę, zlecenie? A co z pozostałymi dokumentami jeżeli nie było umowy czy zlecenia, jak mam zweryfikować czy faktura zgadza się z wnioskiem?
Dzień dobry, weszliśmy w elektroniczny obieg e-faktur i ze względu na wielkość plików jest prośba aby w systemie nie załączać wszystkich dokumentów pod fakturę a tylko ostatni dokument świadczący realizacji np umowa, zlecenie. W naszym regulaminie mamy zapis, że pod fakturę ( w wersji tradycyjnej-papierowej) należy załączyć kopię zgody, kopię wniosku o wszczęcie procedury zamówienia publicznego, kopię protokołu z wyboru wykonawcy. Czy mogłabym zmienić nasz regulamin i wpisać, że pod e-fakturę załączamy tylko umowę, zlecenie? A co z pozostałymi dokumentami jeżeli nie było umowy czy zlecenia, jak mam zweryfikować czy faktura zgadza się z wnioskiem?
0
2023-11-10 09:12 0