cześć, mam takie zamówienie poniżej 130 000 zł - 1 cześć, o której dowiedziałam się jakieś 2 tygodnie temu - 9 języków zrobione zapytanie, wniosek, wybór oferty. Przed zawarciem umowy - dwa dni temu okazało się, że rezygnujemy z jednego języka - ale za to jest pomysł żeby dorzucić inny język... każdy język był wyceniony osobno i różny jest czas tłumaczenia. dlatego w ramach 1 części - mogę udzielić zamówienia na 8 języków i zrobić ASAP nowe zapytanie dla nowego języka. Właśnie się dowiedziałam, że będzie jeszcze jeden materiał do przetłumaczenia znowu na wszystkie języki, czyli 3 część. Jak myślicie - dzielić to na trzy części, czy lepiej wszystko wrzucić do jednego wora i zrobić jeszcze raz zapytanie na wszystko?
cześć, mam takie zamówienie poniżej 130 000 zł - 1 cześć, o której dowiedziałam się jakieś 2 tygodnie temu - 9 języków zrobione zapytanie, wniosek, wybór oferty. Przed zawarciem umowy - dwa dni temu okazało się, że rezygnujemy z jednego języka - ale za to jest pomysł żeby dorzucić inny język... każdy język był wyceniony osobno i różny jest czas tłumaczenia. dlatego w ramach 1 części - mogę udzielić zamówienia na 8 języków i zrobić ASAP nowe zapytanie dla nowego języka. Właśnie się dowiedziałam, że będzie jeszcze jeden materiał do przetłumaczenia znowu na wszystkie języki, czyli 3 część. Jak myślicie - dzielić to na trzy części, czy lepiej wszystko wrzucić do jednego wora i zrobić jeszcze raz zapytanie na wszystko?
0
2023-11-29 08:49 0