Cześć,
po ostatniej dużej awarii systemu e-Zamówienia wisi mi "w poczekalni" kopia opublikowanego planu zamówień.
Potrzebuję zrobić nową aktualizację planu, ale nie mam nigdzie kafelka "Aktualizuj".
Wysłałem zgłoszenie do centrum pomocy, ale nie odpowiedzieli od kilku dni, tylko pisze, że przyjęli do realizacji.
Więc są dwa plany "Opublikowany aktualny" i jego wcześniejsza kopia wisząca "w trakcie publikacji".
Mam wrażenie, że poprzez to zdublowanie nie mogę wykonać aktualizacji.
Komuś z Was zdarzyło się podobnie,... czy można coś samemu poradzić, czy tylko czekać?
Cześć,
po ostatniej dużej awarii systemu e-Zamówienia wisi mi "w poczekalni" kopia opublikowanego planu zamówień.
Potrzebuję zrobić nową aktualizację planu, ale nie mam nigdzie kafelka "Aktualizuj".
Wysłałem zgłoszenie do centrum pomocy, ale nie odpowiedzieli od kilku dni, tylko pisze, że przyjęli do realizacji.
Więc są dwa plany "Opublikowany aktualny" i jego wcześniejsza kopia wisząca "w trakcie publikacji".
Mam wrażenie, że poprzez to zdublowanie nie mogę wykonać aktualizacji.
Komuś z Was zdarzyło się podobnie,... czy można coś samemu poradzić, czy tylko czekać?
0
2023-12-06 11:30 0