Forum


Powrót Błąd na platfomie e-Zamówienia

J.

Justyna .....

Fachowiec 1468

Wykonawca wezwany na podstawie art. 128 miał dosłać dokumenty podmiotowe i twierdzi, że dokonał tego przed upływem czasu za pomocą platformy e-Zamówienia (na co przedstawił screen ze swojego konta na e-Zamówieniach), Zamawiający jednak dokumentów nie otrzymał (brak widoczności na platformie u Zamawiającego i w raporcie z postępowania). Co sugerujecie? Sprawa została zgłoszona do e-zamówień do wyjaśnienia, ale jeżeli potwierdzą, że faktycznie zaszedł jakiś błąd to szli byście w ponowne wezwanie wykonawcy czy w odrzucenie oferty?
Wykonawca wezwany na podstawie art. 128 miał dosłać dokumenty podmiotowe i twierdzi, że dokonał tego przed upływem czasu za pomocą platformy e-Zamówienia (na co przedstawił screen ze swojego konta na e-Zamówieniach), Zamawiający jednak dokumentów nie otrzymał (brak widoczności na platformie u Zamawiającego i w raporcie z postępowania). Co sugerujecie? Sprawa została zgłoszona do e-zamówień do wyjaśnienia, ale jeżeli potwierdzą, że faktycznie zaszedł jakiś błąd to szli byście w ponowne wezwanie wykonawcy czy w odrzucenie oferty?
0
2023-12-21 14:49 0

K.

Katarzyna .....

Fachowiec 1842

a macie to potwierdzenie od Wykonawcy? na pewno z niego wynika, ze przesłał do waszego postępowania, bo znam przypadki, gdzie się mylili.

Natomiast jesli e-zamówienia potwierdza, ze to błąd po ich stronie, to albo powinni Ci przesłac te dokumenty, jakos odzyskac. a jesli nie to ja bym sie skłaniała do ponownego wezwania Wykonawcy chyba.
a macie to potwierdzenie od Wykonawcy? na pewno z niego wynika, ze przesłał do waszego postępowania, bo znam przypadki, gdzie się mylili. Natomiast jesli e-zamówienia potwierdza, ze to błąd po ich stronie, to albo powinni Ci przesłac te dokumenty, jakos odzyskac. a jesli nie to ja bym sie skłaniała do ponownego wezwania Wykonawcy chyba.
0
2023-12-21 14:58 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy