Kierownik Zamawiającego (główny dyrektor) dokonał jednej czynności w postępowaniu: zatwierdził SWZ. Następnie poszedł na urlop i całe postępowanie, poprzez informacje o kwocie, informacje z otwarcia ofert, a w końcowym efekcie niestety włącznie z unieważnieniem postępowania zatwierdzał/podpisywał zastępca. Główny Dyrektor wrócił jak już było po wszystkim i trzeba było na nowo ogłosić postępowanie. Czy w takim wypadku Kierownik Zamawiającego również musi podpisywać oświadczenie z art. 56 ust. 2?
Kierownik Zamawiającego (główny dyrektor) dokonał jednej czynności w postępowaniu: zatwierdził SWZ. Następnie poszedł na urlop i całe postępowanie, poprzez informacje o kwocie, informacje z otwarcia ofert, a w końcowym efekcie niestety włącznie z unieważnieniem postępowania zatwierdzał/podpisywał zastępca. Główny Dyrektor wrócił jak już było po wszystkim i trzeba było na nowo ogłosić postępowanie. Czy w takim wypadku Kierownik Zamawiającego również musi podpisywać oświadczenie z art. 56 ust. 2?
0
2024-01-03 13:19 0