Forum


Powrót nasz błąd - formularz ofertowy

B.

Beata .....

0

Witam, robimy postępowanie na dzierżawę drukarek i przygotowaliśmy formularz, w którym wymnożyliśmy liczbę miesięcy i liczbę danych urządzeń.
W jednej pozycji zapomnieliśmy, że miała byc inna liczba urządzeń (zgodnie z OPZ). jeden wykonawca to poprawił (droższy), a drugi nie poprawił (ale też nie podpisał oferty)..
Co teraz robić? Co prawda jest to takie postępowanie, które zawiera stawki, więc wiadomo, że te oferty służą tylko porównaniu (tak czy siak ten droższy jest droższy).

Jaka kwota będzie poprawna i jaką wpisać w informacji do prezesa?
I co robić z tą liczbą sztuk, potraktować to jako inną omyłkę i żeby wykonawca wyraził zgodę na zmianę?

CZY UNIEWAŻNIĆ

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA PODPOWIEDZI
Witam, robimy postępowanie na dzierżawę drukarek i przygotowaliśmy formularz, w którym wymnożyliśmy liczbę miesięcy i liczbę danych urządzeń. W jednej pozycji zapomnieliśmy, że miała byc inna liczba urządzeń (zgodnie z OPZ). jeden wykonawca to poprawił (droższy), a drugi nie poprawił (ale też nie podpisał oferty).. Co teraz robić? Co prawda jest to takie postępowanie, które zawiera stawki, więc wiadomo, że te oferty służą tylko porównaniu (tak czy siak ten droższy jest droższy). Jaka kwota będzie poprawna i jaką wpisać w informacji do prezesa? I co robić z tą liczbą sztuk, potraktować to jako inną omyłkę i żeby wykonawca wyraził zgodę na zmianę? CZY UNIEWAŻNIĆ Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA PODPOWIEDZI
0
2024-01-22 13:16 0

J.

Justyna .....

Fachowiec 1468

W informacji do Prezesa zawsze wskazuje się kwotę, jaką podał wykonawca, niezależnie od tego czy zawiera błędy czy nie. Zamawiający w pierwszej kolejności powinien ustalić ile urządzeń potrzebuje i czy posiada dane żeby doprowadzić do zgodności obu ofert z OPZ. Z tego co rozumiem ten droższy wykonawca zmienił liczbę na prawidłową? Ten drugi i tak będzie podlegał odrzuceniu ze względu na brak podpisu więc nim nie ma się zbytnio co przejmować.
W informacji do Prezesa zawsze wskazuje się kwotę, jaką podał wykonawca, niezależnie od tego czy zawiera błędy czy nie. Zamawiający w pierwszej kolejności powinien ustalić ile urządzeń potrzebuje i czy posiada dane żeby doprowadzić do zgodności obu ofert z OPZ. Z tego co rozumiem ten droższy wykonawca zmienił liczbę na prawidłową? Ten drugi i tak będzie podlegał odrzuceniu ze względu na brak podpisu więc nim nie ma się zbytnio co przejmować.
0
2024-01-22 15:08 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy