Witam,
mam pytanie do użytkowników platformy zakupowej.
Ja miałam praktykę w poprzedniej pracy, że zawsze klikałam kolejny etap postępowania i ustawiałam na "postępowanie zakończone", w obecnej tak nie robią, a Wy to robicie? A czy dodajecie ogłoszenie o wyniku postępowania na platformie?
A ważniejsze pytanie, jeśli ktoś tak robi, to jeśli unieważniacie postępowanie, to ustawiacie na platformie "UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA" czy "POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE".
Z góry dziękuję za opinie :D
Witam,
mam pytanie do użytkowników platformy zakupowej.
Ja miałam praktykę w poprzedniej pracy, że zawsze klikałam kolejny etap postępowania i ustawiałam na "postępowanie zakończone", w obecnej tak nie robią, a Wy to robicie? A czy dodajecie ogłoszenie o wyniku postępowania na platformie?
A ważniejsze pytanie, jeśli ktoś tak robi, to jeśli unieważniacie postępowanie, to ustawiacie na platformie "UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA" czy "POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE".
Z góry dziękuję za opinie :D
0
2024-01-26 08:25 0