Wykonawca wniósł wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej. Gwarancja ma numer XXXXXXXXXXXX z dnia 09.02.2024 r. Termin ważności gwarancji - 15.02 - 15.03.2024 r. W związku ze zmianą terminu składania ofert zmienił się okres związania ofertą . Wykonawca dołączył aneks do gwarancji. Z nagłówka wynika, że jest to aneks do gwarancji nr XXXXXXXXXXXX z dnia 09.02.2024 r. W treści aneksu gwarant napisał, że zmienia się okres obowiązywania gwarancji nr XXXXXXXXXXXX z dnia 09.02.2024 r. Jednak dalej pojawił się zapis, że w związku z powyższym ust. 3 gwarancji o numerze YYYYYYYYYYYYY z dnia 30.01.2024 r. otrzymuje nowe brzmienie i tu pojawia się nowy okres obowiązywania gwarancji. Prawdopodobnie jest to pomyłka gwaranta, który nie wpisał prawidłowego numeru i daty gwarancji. Tylko co zrobić z taką gwarancją? Wystąpić do gwaranta o wyjaśnienie? Uznać, że wadium zostało wniesione nieprawidłowo?
Wykonawca wniósł wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej. Gwarancja ma numer XXXXXXXXXXXX z dnia 09.02.2024 r. Termin ważności gwarancji - 15.02 - 15.03.2024 r. W związku ze zmianą terminu składania ofert zmienił się okres związania ofertą . Wykonawca dołączył aneks do gwarancji. Z nagłówka wynika, że jest to aneks do gwarancji nr XXXXXXXXXXXX z dnia 09.02.2024 r. W treści aneksu gwarant napisał, że zmienia się okres obowiązywania gwarancji nr XXXXXXXXXXXX z dnia 09.02.2024 r. Jednak dalej pojawił się zapis, że w związku z powyższym ust. 3 gwarancji o numerze YYYYYYYYYYYYY z dnia 30.01.2024 r. otrzymuje nowe brzmienie i tu pojawia się nowy okres obowiązywania gwarancji. Prawdopodobnie jest to pomyłka gwaranta, który nie wpisał prawidłowego numeru i daty gwarancji. Tylko co zrobić z taką gwarancją? Wystąpić do gwaranta o wyjaśnienie? Uznać, że wadium zostało wniesione nieprawidłowo?
0
2024-02-29 12:43 0