Dzień dobry, jesteśmy Miejskim Zespołem Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. i robimy zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek dla DPS:
1) przedmiot zamówienia: pieluchomajtki dla Domu Pomocy Społecznej
2) Refundacja z NFZ na pieluchomajtki wynosi 80 %. Pileucha kosztuje 2,30 zł za sztukę w tym 1,84 zł (80% refundacja z NFZ dla Wykonwcy ) i 0,46 zł (20% płaci DPS) wszystko co powyżej limitu dopłaca pacjent.
3) Wykonawca sam w swoim zakresie stara się o refundację z NFZ 80%.
4) MZOZ będzie płacił tylko łączną wartość "płatność DPS" i zebraną kwotę od pacjenta "płatność mieszkańca DPS" - ta wartość będzie wpisana do umowy.
5) Do oceny ofert stosujemy zapis "Jako cenę służącą do wyboru oferty przyjmuje się "łączną wartość ofertową brutto". Łączna, to znaczy składającą się z trzech składników (płatność DPS+płatność pacjenta+kwota refundacji Wykonawcy). Robimy tak, gdyż jeśli zastosujemy zapis że do oceny będzie brana tylko " płatność DPS" i "płatność mieszkańca DPS" - to może się zdarzyć i często tak bywa, że ceny tych składników są taka same wśród ofert. Różnica zaś jest widoczna tylko przy dodaniu do tabeli z wyliczeniem ceny "refundacji wykonawcy".
6) MZOZ jako cenę oferty wskazuje więc kwota całego zamówienia (tj. refundacja NFZ, płatność DPS , płatność mieszkańca DPS) mimo że MZOZ nie dokonuje refundacji z NFZ tylko to wykonawca pozyskuje refundację?
Moje pytanie dotyczy jednak szacowania wartości zamówienia. Czy możemy uznać, że wartość zamówienia to faktyczna wartość która będzie zapłacona przez MZOZ tj. płatność DPS i płatność mieszkańca DPS? Bez brania pod uwagę refundacji Wykonawcy? Chodzi o to, że MZOZ nie płaci kwoty refundacji, bo ta należy do wykonawcy.
Dzień dobry, jesteśmy Miejskim Zespołem Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. i robimy zapytanie ofertowe na dostawę pieluchomajtek dla DPS:
1) przedmiot zamówienia: pieluchomajtki dla Domu Pomocy Społecznej
2) Refundacja z NFZ na pieluchomajtki wynosi 80 %. Pileucha kosztuje 2,30 zł za sztukę w tym 1,84 zł (80% refundacja z NFZ dla Wykonwcy ) i 0,46 zł (20% płaci DPS) wszystko co powyżej limitu dopłaca pacjent.
3) Wykonawca sam w swoim zakresie stara się o refundację z NFZ 80%.
4) MZOZ będzie płacił tylko łączną wartość "płatność DPS" i zebraną kwotę od pacjenta "płatność mieszkańca DPS" - ta wartość będzie wpisana do umowy.
5) Do oceny ofert stosujemy zapis "Jako cenę służącą do wyboru oferty przyjmuje się "łączną wartość ofertową brutto". Łączna, to znaczy składającą się z trzech składników (płatność DPS+płatność pacjenta+kwota refundacji Wykonawcy). Robimy tak, gdyż jeśli zastosujemy zapis że do oceny będzie brana tylko " płatność DPS" i "płatność mieszkańca DPS" - to może się zdarzyć i często tak bywa, że ceny tych składników są taka same wśród ofert. Różnica zaś jest widoczna tylko przy dodaniu do tabeli z wyliczeniem ceny "refundacji wykonawcy".
6) MZOZ jako cenę oferty wskazuje więc kwota całego zamówienia (tj. refundacja NFZ, płatność DPS , płatność mieszkańca DPS) mimo że MZOZ nie dokonuje refundacji z NFZ tylko to wykonawca pozyskuje refundację?
Moje pytanie dotyczy jednak szacowania wartości zamówienia. Czy możemy uznać, że wartość zamówienia to faktyczna wartość która będzie zapłacona przez MZOZ tj. płatność DPS i płatność mieszkańca DPS? Bez brania pod uwagę refundacji Wykonawcy? Chodzi o to, że MZOZ nie płaci kwoty refundacji, bo ta należy do wykonawcy.
0
2024-03-22 09:00 0