Witam,
nie mogę na szybko znaleźć, ale może Państwo słyszeli o jakimś podobnym przypadku, albo podpowiedzą gdzie i co szukać.
Szukam jakichś wyroków, orzeczeń co w przypadku, gdy w zeszłym roku przeprowadzonego i zrealizowane zamówienie na podstawie starej ustawy....
Nasza jednostka (powiat) jako "pośrednik" jest teraz na etapie rozliczania (udzielania chyba płatności) jakiejś jednostce (coś związanego z PFRON-em) za ZREALIZOWANE już roboty związane z termomodernizacją.
I teraz akcja - zastanawiamy się jak oni to zrobili - jakimś cudem przeklikali całe ogłoszenie o zamówieniu na podstawie nowej ustawy (sierpień 23 r.), ale dokumenty i w ogóle całe postępowanie było przeprowadzone na postawie starej ustawy!
Zerkamy w informację z otwarcia ofert i widzimy, że kilka ofert złożonych PAPIEROWO a kilka ELEKTRONICZNIE.
Jedna wielka tragedia.
Ale co w związku z tym... .Jako wydział zamówień publicznych poproszono nas, abyśmy coś tam napisali, że cel został osiągnięty, robota zrealizowana, zamówienie zostało przeprowadzone konkurencyjnie itp. ...., wypunktować o ich błędy - trochę dupochron, a trochę opinia
Tyle, że TAM PRAKTYCZNIE NIE MA NIC POPRAWNEGO.
Więc podsumując - ma ktoś jakieś orzeczenie, które stwierdza co w przypadku, gdy całe zamówienie zostało źle przeprowadzone, ale zrealizowane ?
Witam,
nie mogę na szybko znaleźć, ale może Państwo słyszeli o jakimś podobnym przypadku, albo podpowiedzą gdzie i co szukać.
Szukam jakichś wyroków, orzeczeń co w przypadku, gdy w zeszłym roku przeprowadzonego i zrealizowane zamówienie na podstawie starej ustawy....
Nasza jednostka (powiat) jako "pośrednik" jest teraz na etapie rozliczania (udzielania chyba płatności) jakiejś jednostce (coś związanego z PFRON-em) za ZREALIZOWANE już roboty związane z termomodernizacją.
I teraz akcja - zastanawiamy się jak oni to zrobili - jakimś cudem przeklikali całe ogłoszenie o zamówieniu na podstawie nowej ustawy (sierpień 23 r.), ale dokumenty i w ogóle całe postępowanie było przeprowadzone na postawie starej ustawy!
Zerkamy w informację z otwarcia ofert i widzimy, że kilka ofert złożonych PAPIEROWO a kilka ELEKTRONICZNIE.
Jedna wielka tragedia.
Ale co w związku z tym... .Jako wydział zamówień publicznych poproszono nas, abyśmy coś tam napisali, że cel został osiągnięty, robota zrealizowana, zamówienie zostało przeprowadzone konkurencyjnie itp. ...., wypunktować o ich błędy - trochę dupochron, a trochę opinia
Tyle, że TAM PRAKTYCZNIE NIE MA NIC POPRAWNEGO.
Więc podsumując - ma ktoś jakieś orzeczenie, które stwierdza co w przypadku, gdy całe zamówienie zostało źle przeprowadzone, ale zrealizowane ?
0
2024-04-05 11:00 0