Zamawiający jest właścicielem mieszkania w bloku. Umowę kompleksową sprzedaży energii elektrycznej ma praktycznie od momentu wybudowania nieruchomości.
Mieszkanie zaczyna wynajmować pracownikowi i licznik zostaje przepisany na pracownika. Po latach pracownik zwalnia mieszkanie i w związku z przepisaniem licznika na zamawiającego zawierana jest nowa umowa kompleksowa.
Co teraz z taką umową? Jaki to ma związek z PZP? Czy ujmować w sprawozdaniu, jeżeli tak to w którym miejscu? Jaką podstawę prawną wpisać na fakturze?
Nie było szacowania wartości, rozeznania cenowego, umowa na czas nieokreślony, w zasadzie zawarta z automatu przez zamawiającego.
Zamawiający jest właścicielem mieszkania w bloku. Umowę kompleksową sprzedaży energii elektrycznej ma praktycznie od momentu wybudowania nieruchomości.
Mieszkanie zaczyna wynajmować pracownikowi i licznik zostaje przepisany na pracownika. Po latach pracownik zwalnia mieszkanie i w związku z przepisaniem licznika na zamawiającego zawierana jest nowa umowa kompleksowa.
Co teraz z taką umową? Jaki to ma związek z PZP? Czy ujmować w sprawozdaniu, jeżeli tak to w którym miejscu? Jaką podstawę prawną wpisać na fakturze?
Nie było szacowania wartości, rozeznania cenowego, umowa na czas nieokreślony, w zasadzie zawarta z automatu przez zamawiającego.
0
2024-04-17 07:58 0