Dzień dobry, w postępowaniu na sprzęt komputerowy wymagaliśmy gwarancji producenta i było to kryterium oceny ofert. Wykonawca w formularzu oświadczył, że oferowany sprzęt ma 60 miesięcy gwarancji producenta, co dałoby mu maksymalną ilość punktów i tym samym wygrałby w tym postępowaniu. Sprawdzając zaoferowany sprzęt na stronie producenta widzimy jednak, że ma on 36 miesięcy gwarancji producenta co jest naszym minimalnym wymaganiem (niepunktowanym). Wezwaliśmy go do wyjaśnień. Czy jeżeli odpisze, że pomylił się i jednak sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji producenta to trzeba go odrzucić czy po prostu nie dać mu punktów bo tak czy tak spełnia nasze minimum?
Dzień dobry, w postępowaniu na sprzęt komputerowy wymagaliśmy gwarancji producenta i było to kryterium oceny ofert. Wykonawca w formularzu oświadczył, że oferowany sprzęt ma 60 miesięcy gwarancji producenta, co dałoby mu maksymalną ilość punktów i tym samym wygrałby w tym postępowaniu. Sprawdzając zaoferowany sprzęt na stronie producenta widzimy jednak, że ma on 36 miesięcy gwarancji producenta co jest naszym minimalnym wymaganiem (niepunktowanym). Wezwaliśmy go do wyjaśnień. Czy jeżeli odpisze, że pomylił się i jednak sprzęt ma 36 miesięcy gwarancji producenta to trzeba go odrzucić czy po prostu nie dać mu punktów bo tak czy tak spełnia nasze minimum?
0
2024-07-02 08:38 0