Forum


Powrót informacja telefoniczna a RODO

A.

Aniela .....

0

Dzwoni do instytucji klient - pyta o lokal, dług itp. po czym celem identyfikacji podaje nazwisko, pesel, dane dot. rodziców - czy taka identyfikacja wystarczy i pozwoli na udzielenie klientowi odpowiedzi na zadane pytanie? jaką najbezpieczniejszą formę przyjąć?
Dzwoni do instytucji klient - pyta o lokal, dług itp. po czym celem identyfikacji podaje nazwisko, pesel, dane dot. rodziców - czy taka identyfikacja wystarczy i pozwoli na udzielenie klientowi odpowiedzi na zadane pytanie? jaką najbezpieczniejszą formę przyjąć?
0
2018-06-21 10:51 0

M.

Marcin .....

Fachowiec 121

Jeżeli klient zawierając umowę wyrazi zgodę na regulamin/procedurę weryfikacji telefonicznej, w przypadku, gdyby chciał skontaktować się z instytucją telefonicznie, to można przyjąć, że taka procedura byłaby wystarczająca.
Jeżeli klient zawierając umowę wyrazi zgodę na regulamin/procedurę weryfikacji telefonicznej, w przypadku, gdyby chciał skontaktować się z instytucją telefonicznie, to można przyjąć, że taka procedura byłaby wystarczająca.
0
2018-06-27 08:10 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy