Jeżeli wiadomość została wysłana i masz potwierdzenie wysłania na platformie, to działałaś prawidłowo, a to, że wykonawca jej nie odczytał, to jego problem.
Ja praktykuję, że jak wysyłam np. wniosek do wykonawców o wydłużenie terminu związania z ofertą to przed upływem wyznaczonego terminu dzwonię do Wykonawcy/ów, którzy mi jeszcze nie przesłali pisma z przypomnieniem , ale nie jest to nasz obowiązek.
Jeżeli wiadomość została wysłana i masz potwierdzenie wysłania na platformie, to działałaś prawidłowo, a to, że wykonawca jej nie odczytał, to jego problem.
Ja praktykuję, że jak wysyłam np. wniosek do wykonawców o wydłużenie terminu związania z ofertą to przed upływem wyznaczonego terminu dzwonię do Wykonawcy/ów, którzy mi jeszcze nie przesłali pisma z przypomnieniem , ale nie jest to nasz obowiązek.
0
2021-03-03 08:06 0