Forum


Powrót Nie odczytana wiadomość przez Wykonawcę

M.

Malwina .....

10

Dzień dobry,
proszę o pomoc w poniższej sprawie:
Przesłałam do wykonawców w postępowaniu wniosek o wydłużenie terminu związania ofertą, później odrzuciłam jednego wykonawcę (ostatni w rankingu). Natomiast on twierdzi, że wiadomości nie dostał. Na platformie Open Nexus mam informację, że wiadomość została przyjęta, ale nie odczytana. Co zrobić w takiej sytuacji? Prawidłowo odrzuciłam ofertę? Postępowanie jest unieważnione. Trudno teraz cokolwiek cofnąć.
Dzień dobry, proszę o pomoc w poniższej sprawie: Przesłałam do wykonawców w postępowaniu wniosek o wydłużenie terminu związania ofertą, później odrzuciłam jednego wykonawcę (ostatni w rankingu). Natomiast on twierdzi, że wiadomości nie dostał. Na platformie Open Nexus mam informację, że wiadomość została przyjęta, ale nie odczytana. Co zrobić w takiej sytuacji? Prawidłowo odrzuciłam ofertę? Postępowanie jest unieważnione. Trudno teraz cokolwiek cofnąć.
0
2021-03-03 07:37 0

K.

Katarzyna .....

28

Jeżeli wiadomość została wysłana i masz potwierdzenie wysłania na platformie, to działałaś prawidłowo, a to, że wykonawca jej nie odczytał, to jego problem.
Ja praktykuję, że jak wysyłam np. wniosek do wykonawców o wydłużenie terminu związania z ofertą to przed upływem wyznaczonego terminu dzwonię do Wykonawcy/ów, którzy mi jeszcze nie przesłali pisma z przypomnieniem , ale nie jest to nasz obowiązek.
Jeżeli wiadomość została wysłana i masz potwierdzenie wysłania na platformie, to działałaś prawidłowo, a to, że wykonawca jej nie odczytał, to jego problem. Ja praktykuję, że jak wysyłam np. wniosek do wykonawców o wydłużenie terminu związania z ofertą to przed upływem wyznaczonego terminu dzwonię do Wykonawcy/ów, którzy mi jeszcze nie przesłali pisma z przypomnieniem , ale nie jest to nasz obowiązek.
0
2021-03-03 08:06 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy