Postępowanie krajowe na usługę. Tryb podstawowy bez negocjacji z dopuszczoną wizją lokalną. Ogłoszenie dane sporo wcześniej 05.03. z terminem na 17.03 , ale przesuniętym z racji otrzymanych pytań aż na 22.03. (pon.) Ponieważ był przewidziany konkretny termin wizji, a wykonawca go przegapił, to czy możemy zgodzić się na termin dodatkowy. ? Zapytanie o powyższe przesłał właśnie wykonawca, ale nie poprzez platformę zakupową a poprzez wysłanie wiadomości mailowej do naszej Firmy. My oczywiście możemy się zgodzić, ale czy powinniśmy jego pytanie i naszą odpowiedź kierować przez Platformę do wiadomości wszystkich potencjalnych wykonawców, czy poprzez Platformę tylko do niego, czy może jakoś inaczej poza Platformą zakupową?
Postępowanie krajowe na usługę. Tryb podstawowy bez negocjacji z dopuszczoną wizją lokalną. Ogłoszenie dane sporo wcześniej 05.03. z terminem na 17.03 , ale przesuniętym z racji otrzymanych pytań aż na 22.03. (pon.) Ponieważ był przewidziany konkretny termin wizji, a wykonawca go przegapił, to czy możemy zgodzić się na termin dodatkowy. ? Zapytanie o powyższe przesłał właśnie wykonawca, ale nie poprzez platformę zakupową a poprzez wysłanie wiadomości mailowej do naszej Firmy. My oczywiście możemy się zgodzić, ale czy powinniśmy jego pytanie i naszą odpowiedź kierować przez Platformę do wiadomości wszystkich potencjalnych wykonawców, czy poprzez Platformę tylko do niego, czy może jakoś inaczej poza Platformą zakupową?
0
2021-03-16 18:03 0