Forum


Powrót zawarcie umowy ubezpieczeniowej

A.

Anna .....

1

Cześć, do oferty oferent załączył pełnomocnictwo elektronicznie ale wyłączające zawarcie umowy. teraz dostałam wraz z umową podpisaną elektronicznie, skan upoważnienia do zawierania umów ubezpieczeniowych - bez żadnego podpisu. zakładam, ze nie jest to ważny dokument :) czy przy umowie, też musi być elektronicznie podpisane pełnomocnictwo?
Pozdrawiam!
Cześć, do oferty oferent załączył pełnomocnictwo elektronicznie ale wyłączające zawarcie umowy. teraz dostałam wraz z umową podpisaną elektronicznie, skan upoważnienia do zawierania umów ubezpieczeniowych - bez żadnego podpisu. zakładam, ze nie jest to ważny dokument :) czy przy umowie, też musi być elektronicznie podpisane pełnomocnictwo? Pozdrawiam!
0
2021-03-31 18:01 0

M.

Małgorzata .....

Fachowiec 1457

Nie nie musi. Wszystko zależy od tego w jakiej formie zamawiający i wykonawca zawierają umowę - elektronicznie, czy tradycyjnie forma pisemna. Umowa może też być zawarta hybrydowo tzn., że jedna strona podpisuje elektronicznie, druga tradycyjnie, wtedy obie strony dostają egzemplarze umowy w dwóch formach. Pełnomocnictwa, upoważnienia do zawarcia umowy, co do zasady powinny być sporządzone w takiej samej formie, postaci, jak umowa. Ale tak naprawdę będzie tak, jak strony się umówiły i na co się zgodziły.
Nie nie musi. Wszystko zależy od tego w jakiej formie zamawiający i wykonawca zawierają umowę - elektronicznie, czy tradycyjnie forma pisemna. Umowa może też być zawarta hybrydowo tzn., że jedna strona podpisuje elektronicznie, druga tradycyjnie, wtedy obie strony dostają egzemplarze umowy w dwóch formach. Pełnomocnictwa, upoważnienia do zawarcia umowy, co do zasady powinny być sporządzone w takiej samej formie, postaci, jak umowa. Ale tak naprawdę będzie tak, jak strony się umówiły i na co się zgodziły.
0
2021-04-02 09:04 1
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy