Witam,
Pierwszy raz będziemy prowadzić negocjacje (jako opcjonalne) i zapraszać do składania ofert dodatkowych. Pytanie brzmi jak zrobić to technicznie? Wysłaliśmy formularze ofertowe dla ofert dodatkowych, kończą się spotkania i co dalej? Na miniportalu, z którego korzystamy, dopisujemy datę składania ofert dodatkowych czy dodatkowych ulepszonych? I czy coś należy zrobić na platformie e-zamówienia? Nie widzę opcji dodania ogłoszenia pod same oferty dodatkowe, czy zatem oferenci nie będą mieli problemów by złożyć je pod to samo ogłoszenie? Będę wdzięczna za pomoc...
Witam,
Pierwszy raz będziemy prowadzić negocjacje (jako opcjonalne) i zapraszać do składania ofert dodatkowych. Pytanie brzmi jak zrobić to technicznie? Wysłaliśmy formularze ofertowe dla ofert dodatkowych, kończą się spotkania i co dalej? Na miniportalu, z którego korzystamy, dopisujemy datę składania ofert dodatkowych czy dodatkowych ulepszonych? I czy coś należy zrobić na platformie e-zamówienia? Nie widzę opcji dodania ogłoszenia pod same oferty dodatkowe, czy zatem oferenci nie będą mieli problemów by złożyć je pod to samo ogłoszenie? Będę wdzięczna za pomoc...
0
2021-06-08 10:03 0