Forum


Powrót Czynności typu raport z realizacji zamówienia, ogłoszenie o wykonaniu umowy a regulamin wewnętrzny Zamawiającego

J.

Jacek .....

Fachowiec 1578

Jak w Państwa instytucjach regulujecie obowiązek czynności po udzieleniu zamówienia typu raport z realizacji zamówienia, ogłoszenia o wykonaniu umowy? W jakim regulaminie wewnętrznym? Kto tego dokonuje i ma pilnować?
Jak w Państwa instytucjach regulujecie obowiązek czynności po udzieleniu zamówienia typu raport z realizacji zamówienia, ogłoszenia o wykonaniu umowy? W jakim regulaminie wewnętrznym? Kto tego dokonuje i ma pilnować?
0
2021-09-09 15:12 0

M.

Małgorzata .....

Fachowiec 1457

U nas mamy zarządzenie dotyczące postępowań prowadzonych według PZP w którym mamy uregulowane sprawy związane z planowaniem zamówień ,wnioskowaniem o zamówienie (kto szacuje jeśli jedno zamówienie dotyczy kilku wydziałów, kto wnioskuje, kto podpisuje, zatwierdza ), treścią tego wniosku (wzór), raportowaniem wykonania umowy. Zgodnie z tym regulaminem analizę potrzeb, informację/raport z wykonania umowy sporządza komórka merytoryczna i przekazuje do zamówień, a zamówienia na tej podstawie robią ogłoszenie o wykonaniu umowy.
U nas mamy zarządzenie dotyczące postępowań prowadzonych według PZP w którym mamy uregulowane sprawy związane z planowaniem zamówień ,wnioskowaniem o zamówienie (kto szacuje jeśli jedno zamówienie dotyczy kilku wydziałów, kto wnioskuje, kto podpisuje, zatwierdza ), treścią tego wniosku (wzór), raportowaniem wykonania umowy. Zgodnie z tym regulaminem analizę potrzeb, informację/raport z wykonania umowy sporządza komórka merytoryczna i przekazuje do zamówień, a zamówienia na tej podstawie robią ogłoszenie o wykonaniu umowy.
0
2021-09-09 15:26 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy