Forum


Powrót archiwizacja dokumentacji

A.

Angelika .....

1

Witam. Mam pytanie do osób prowadzących postępowania na miniPortalu/ePUAP.
Korzystamy z miniPortalu w zasadzie tylko do składania ofert, reszta komunikacji odbywa się przez e-mail. Jak poprawnie archiwizować tak prowadzone postępowanie?
Jak wygląda archiwizacja dokumentacji z postępowania w waszym przypadku?
Witam. Mam pytanie do osób prowadzących postępowania na miniPortalu/ePUAP. Korzystamy z miniPortalu w zasadzie tylko do składania ofert, reszta komunikacji odbywa się przez e-mail. Jak poprawnie archiwizować tak prowadzone postępowanie? Jak wygląda archiwizacja dokumentacji z postępowania w waszym przypadku?
0
2021-09-24 08:31 0

M.

Magdalena .....

14

Mamy instrukcję kancelaryjną i instrukcję składnicy akt, które narzucają nam drukowanie e-maili związanych z zamówieniem i rejestrowanie jako korespondencji. Właściwie wszystko mamy w papierze mimo elektronizacji... Oferty z załącznikami i inne dokumenty, które wpłynęły od wykonawców zgrywamy dodatkowo na nośnik elektroniczny.
Mamy instrukcję kancelaryjną i instrukcję składnicy akt, które narzucają nam drukowanie e-maili związanych z zamówieniem i rejestrowanie jako korespondencji. Właściwie wszystko mamy w papierze mimo elektronizacji... Oferty z załącznikami i inne dokumenty, które wpłynęły od wykonawców zgrywamy dodatkowo na nośnik elektroniczny.
0
2021-09-24 08:54 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy