Dzień dobry, w moim Wydziale powstał spór dotyczący tego kiedy informujemy wykonawców o odrzuceniu ich ofert. Zgodnie z przepisami ustawy o odrzuceniu oferty wykonawcy informowani są wraz z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty. Czy błędem jest poinformowanie wykonawców (wszystkich którzy złożyli oferty) o tym, że oferta / oferty wykonawcy / wykonawców zostały odrzucone, a po wyborze oferty tylko info do wszystkich wykonawców o tej czynności?
Dzień dobry, w moim Wydziale powstał spór dotyczący tego kiedy informujemy wykonawców o odrzuceniu ich ofert. Zgodnie z przepisami ustawy o odrzuceniu oferty wykonawcy informowani są wraz z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty. Czy błędem jest poinformowanie wykonawców (wszystkich którzy złożyli oferty) o tym, że oferta / oferty wykonawcy / wykonawców zostały odrzucone, a po wyborze oferty tylko info do wszystkich wykonawców o tej czynności?
0
2021-09-27 10:30 0