Forum


Powrót pomyłka zamawiającego w obliczeniu punktacji

R.

Renata .....

5

Zamówienie krajowe, kryterium: cena i gwarancja. W SWZ minimalny termin gwarancji 24 miesiące, punktacja za przedłużenie - za 24 miesiące 0 pkt, za 30 mies. 50 pkt, za 36 i więcej mies. 100 pkt. Jedna oferta, wykonawca zaoferował 24 mies. Zamawiający w informacji o wyborze pomylił się i wpisał za gwarancję 40 pkt czyli podał: cena 60, gwarancja 40, łącznie 100. A powinno być: cena 60, gwarancja 0, razem 60. Podkreślam - złożono tylko jedną ofertę. Jak wytłumaczyć kontroli?
Zamówienie krajowe, kryterium: cena i gwarancja. W SWZ minimalny termin gwarancji 24 miesiące, punktacja za przedłużenie - za 24 miesiące 0 pkt, za 30 mies. 50 pkt, za 36 i więcej mies. 100 pkt. Jedna oferta, wykonawca zaoferował 24 mies. Zamawiający w informacji o wyborze pomylił się i wpisał za gwarancję 40 pkt czyli podał: cena 60, gwarancja 40, łącznie 100. A powinno być: cena 60, gwarancja 0, razem 60. Podkreślam - złożono tylko jedną ofertę. Jak wytłumaczyć kontroli?
0
2021-11-05 09:41 0

D.

Dominika .....

85

przetarg już się zakończył? jeśli nie, to wrzucić sprostowanie informacji.
jeśli już po - no błąd nie wpływał na wybór wykonawcy ani oferta nie podlegała odrzuceniu i tak by wygrała
przetarg już się zakończył? jeśli nie, to wrzucić sprostowanie informacji. jeśli już po - no błąd nie wpływał na wybór wykonawcy ani oferta nie podlegała odrzuceniu i tak by wygrała
0
2021-11-05 09:44 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy