Witam, proszę o pomoc/podpowiedź.
Postępowanie dot. jednorazowych art. medycznych. Przedmiotowe środki dowodowe to karty katalogowe, ulotki itp. na podstawie których weryfikowaliśmy czy oferowany przedmiot zamówienia zgadza się z naszymi wymogami w opz.
Chodzi o Pakiet, w którym w 3 pozycjach był wymóg, żeby było opakowanie typu papier-folia.
Najtańsza oferta - w kartach katalogowych wpisane było że mają opakowanie typu blister pack. W odpowiedziach na pytanie nie dopuszczaliśmy takiego opakowania.
Co oznacza opakowanie typu blister pack: „Blister – opakowanie składające się zwykle z warstwy spodniej (na przykład kartonu lub folii, często aluminiowej) i sztywnego, przezroczystego tworzywa sztucznego. Tworzywo to jest tak wyprofilowane, aby widać było produkt umieszczony między tymi warstwami”.
Wg nas to nie jest tożsame opakowanie i ofertę odrzuciliśmy.
Po ogłoszeniu wyników postępowania, wpłynęło pismo od tego Wykonawcy, że ich oferta w tym Pakiecie została bezpodstawnie odrzucona, a spełnia wymogi naszego OPZ - te 3 wspomniane wcześniej pozycje pakowane są w opakowania typu blister pack, tzn. papier-folia - po czym cytują jak wyżej co to za rodzaj opakowania. I I na koniec dodają, iż "Nasza warstwa spodnia to papier a wierzchnia to folia" i załączają zdjęcia tych produktów, z których wydaje się, że jest opakowanie papier-folia.
No i jak teraz do tego podejść?
Nie dopuszczaliśmy opakowania blister pack - u nich w kartach katalogowych taki opis był - więc nie wzywaliśmy do wyjaśnień tylko ofertę odrzuciliśmy.
Wydaje się, że mają faktycznie taki rodzaj opakowania jak my chcemy (chociaż dopiero po wyborze oferty wraz z pismem otrzymaliśmy zdjęcia - sprawdziłam nawet, że numery katalogowe ze zdjęć są takie same jak w złożonej przez Wykonawcę ofercie). Czyli posługują się złym nazewnictwem, bo nadal stoimy na stanowisku, że to są 2 różne typy opakowań.
Ale.... tutaj zaczyna się moje wahanie..... Czy mogę wziąć pod uwagę przesłane (już po wyborze najkorzystniejszej oferty) wraz z pismem zdjęcia? No powiedzmy, że wzięlibyśmy je pod uwagę, ale z drugiej strony zdjęcia zaprzeczają temu, co w piśmie jest napisane, ponieważ Wykonawca twierdzi że ich produkty spełniają nasz OPZ bo są pakowane w blister pack, a to znaczy papier-folia.
Będziemy trwać przy sowim stanowisku - nie wiem co dalej firma zrobi. Przychylimy się do ich pisma - może ten drugi w kolejności Wykonawca (wybrany w tym momencie) wtedy podważać naszą decyzję.
Czy ktoś z Państwa ma jakąś propozycję jak z tego wybrnąć?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Witam, proszę o pomoc/podpowiedź.
Postępowanie dot. jednorazowych art. medycznych. Przedmiotowe środki dowodowe to karty katalogowe, ulotki itp. na podstawie których weryfikowaliśmy czy oferowany przedmiot zamówienia zgadza się z naszymi wymogami w opz.
Chodzi o Pakiet, w którym w 3 pozycjach był wymóg, żeby było opakowanie typu papier-folia.
Najtańsza oferta - w kartach katalogowych wpisane było że mają opakowanie typu blister pack. W odpowiedziach na pytanie nie dopuszczaliśmy takiego opakowania.
Co oznacza opakowanie typu blister pack: „Blister – opakowanie składające się zwykle z warstwy spodniej (na przykład kartonu lub folii, często aluminiowej) i sztywnego, przezroczystego tworzywa sztucznego. Tworzywo to jest tak wyprofilowane, aby widać było produkt umieszczony między tymi warstwami”.
Wg nas to nie jest tożsame opakowanie i ofertę odrzuciliśmy.
Po ogłoszeniu wyników postępowania, wpłynęło pismo od tego Wykonawcy, że ich oferta w tym Pakiecie została bezpodstawnie odrzucona, a spełnia wymogi naszego OPZ - te 3 wspomniane wcześniej pozycje pakowane są w opakowania typu blister pack, tzn. papier-folia - po czym cytują jak wyżej co to za rodzaj opakowania. I I na koniec dodają, iż "Nasza warstwa spodnia to papier a wierzchnia to folia" i załączają zdjęcia tych produktów, z których wydaje się, że jest opakowanie papier-folia.
No i jak teraz do tego podejść?
Nie dopuszczaliśmy opakowania blister pack - u nich w kartach katalogowych taki opis był - więc nie wzywaliśmy do wyjaśnień tylko ofertę odrzuciliśmy.
Wydaje się, że mają faktycznie taki rodzaj opakowania jak my chcemy (chociaż dopiero po wyborze oferty wraz z pismem otrzymaliśmy zdjęcia - sprawdziłam nawet, że numery katalogowe ze zdjęć są takie same jak w złożonej przez Wykonawcę ofercie). Czyli posługują się złym nazewnictwem, bo nadal stoimy na stanowisku, że to są 2 różne typy opakowań.
Ale.... tutaj zaczyna się moje wahanie..... Czy mogę wziąć pod uwagę przesłane (już po wyborze najkorzystniejszej oferty) wraz z pismem zdjęcia? No powiedzmy, że wzięlibyśmy je pod uwagę, ale z drugiej strony zdjęcia zaprzeczają temu, co w piśmie jest napisane, ponieważ Wykonawca twierdzi że ich produkty spełniają nasz OPZ bo są pakowane w blister pack, a to znaczy papier-folia.
Będziemy trwać przy sowim stanowisku - nie wiem co dalej firma zrobi. Przychylimy się do ich pisma - może ten drugi w kolejności Wykonawca (wybrany w tym momencie) wtedy podważać naszą decyzję.
Czy ktoś z Państwa ma jakąś propozycję jak z tego wybrnąć?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
0
2021-11-09 09:01 0