Pisałam kiedyś w tej sprawie z miniPortalem. Odpisali, że odpowiednie okno pojawia się po upłynięciu terminu na otwieranie ofert – czyli Zamawiający prowadząc postępowanie najpierw uzupełnia, a następnie odszyfrowuje oferty.
Odnośnie udokumentowania zmian – wszelkie działania Zamawiającego dostępne są w zakładce „Historia pracy”. Wprowadzenie kwoty jest zmianą w postępowaniu, która dostępna jest w historii pracy. Deszyfrowanie jest też widoczne na tej liście. Widać więc, czy przed deszyfrowaniem ofert, a po upłynięciu czasu na otwarcie ofert, Zamawiający wprowadził do postępowania jakąś informację.
Ja osobiście mimo wszystko dodaje osobny plik z kwota przed terminem otwarcie :)
Pisałam kiedyś w tej sprawie z miniPortalem. Odpisali, że odpowiednie okno pojawia się po upłynięciu terminu na otwieranie ofert – czyli Zamawiający prowadząc postępowanie najpierw uzupełnia, a następnie odszyfrowuje oferty.
Odnośnie udokumentowania zmian – wszelkie działania Zamawiającego dostępne są w zakładce „Historia pracy”. Wprowadzenie kwoty jest zmianą w postępowaniu, która dostępna jest w historii pracy. Deszyfrowanie jest też widoczne na tej liście. Widać więc, czy przed deszyfrowaniem ofert, a po upłynięciu czasu na otwarcie ofert, Zamawiający wprowadził do postępowania jakąś informację.
Ja osobiście mimo wszystko dodaje osobny plik z kwota przed terminem otwarcie :)
0
2021-11-18 11:31
0