Czy Waszym zdaniem istnieje obowiązek upublicznienia rejestru umów na BIP-e jednostki zgodnie z przepisami wprowadzającymi do Ustawy o Finansach Publicznych? Czy uważacie, że chodzi tu o każdy wydatek od 500 zł (netto/brutto?) np. faktura, czy tylko o wydatki udokumentowane poprzez umowy? Czy takie rejestry tworzycie sami, czy kupujecie dostęp do komercyjnych rozwiązań, np. na platformach zakupowych?
Czy Waszym zdaniem istnieje obowiązek upublicznienia rejestru umów na BIP-e jednostki zgodnie z przepisami wprowadzającymi do Ustawy o Finansach Publicznych? Czy uważacie, że chodzi tu o każdy wydatek od 500 zł (netto/brutto?) np. faktura, czy tylko o wydatki udokumentowane poprzez umowy? Czy takie rejestry tworzycie sami, czy kupujecie dostęp do komercyjnych rozwiązań, np. na platformach zakupowych?
0
2021-12-21 09:01 0