Forum

Powrót Plan postępowań a dzielenie zamówienia

N.

Natalia .....

3

Witam, potrzebuję się poradzić w kwestii dostaw na sprzęt komputerowy.
Zamawiający planuje w roku 2022 ogłosić 2 postępowania na dostawę s.komp.
1 - około 380 tys. zł netto (orientacyjna wartość póki co bo szczegółowego szacowania jeszcze nie ma)
2 - około 77 tys. zł netto
Czyli łącznie 457 tys. Stosuje ustawę - tryb podstawowy do jednej części=postępowania i do drugiego.

A jak się ma do tego art. 30 ust. 4 i 20% wartości zamówienia - dla tych 20% procedura "poniżej 130 tys."?

A co mam zrobić jeżeli jeszcze postępowania nie są ogłoszone a informatyk zgłasza, że musi wymienić dysk w komp i zakupić 1 laptopa na pilne bo nie ma sprzętu do pracy?
Czy mogę uznać ten 1 laptop i dysk jako część zamówienia i "puścić" poza ustawą tj. z tych 20% z art 30 ust. 4 ? Czy nie łączyć tego w ogóle skoro pilna potrzeba i udzielić z regulaminu poniżej 130?
Nie mam aż takiego doświadczenia w zakupach s.komp i przede wszystkim w takim dzieleniu i łączeniu zamówień
Witam, potrzebuję się poradzić w kwestii dostaw na sprzęt komputerowy. Zamawiający planuje w roku 2022 ogłosić 2 postępowania na dostawę s.komp. 1 - około 380 tys. zł netto (orientacyjna wartość póki co bo szczegółowego szacowania jeszcze nie ma) 2 - około 77 tys. zł netto Czyli łącznie 457 tys. Stosuje ustawę - tryb podstawowy do jednej części=postępowania i do drugiego. A jak się ma do tego art. 30 ust. 4 i 20% wartości zamówienia - dla tych 20% procedura "poniżej 130 tys."? A co mam zrobić jeżeli jeszcze postępowania nie są ogłoszone a informatyk zgłasza, że musi wymienić dysk w komp i zakupić 1 laptopa na pilne bo nie ma sprzętu do pracy? Czy mogę uznać ten 1 laptop i dysk jako część zamówienia i "puścić" poza ustawą tj. z tych 20% z art 30 ust. 4 ? Czy nie łączyć tego w ogóle skoro pilna potrzeba i udzielić z regulaminu poniżej 130? Nie mam aż takiego doświadczenia w zakupach s.komp i przede wszystkim w takim dzieleniu i łączeniu zamówień
0