Witam! Zwątpiłam więc proszę Was o radę. Wszystkie dokumenty Dyrektor podpisuje tradycyjnie, z pieczątką. Czytałam, że w związku z ustawą o dostępności cyfrowej nie powinniśmy załączać skanów, ponadto, że każdy dokument opublikowany w BIP jest dokumentem urzędowym. Dokument tradycyjny wpinam więc do segregatora a na stronę wrzucam pdf na którym umieszczam imię, nazwisko i stanowisko szefa. Czy takie postępowanie jest prawidłowe? Postępowania prowadzimy na Platformie Zakupowej, nie jest to więc BIP. Z góry dziękuje za pomoc :)
Witam! Zwątpiłam więc proszę Was o radę. Wszystkie dokumenty Dyrektor podpisuje tradycyjnie, z pieczątką. Czytałam, że w związku z ustawą o dostępności cyfrowej nie powinniśmy załączać skanów, ponadto, że każdy dokument opublikowany w BIP jest dokumentem urzędowym. Dokument tradycyjny wpinam więc do segregatora a na stronę wrzucam pdf na którym umieszczam imię, nazwisko i stanowisko szefa. Czy takie postępowanie jest prawidłowe? Postępowania prowadzimy na Platformie Zakupowej, nie jest to więc BIP. Z góry dziękuje za pomoc :)
0
2022-05-20 08:47 0