Na początku przyznam, ze chyba trochę zawaliliśmy tworząc formularz ofertowy.
Wykonawca miał w FO podać cenę brutto za całość zamówienia oraz w rozbiciu na poszczególne elementy.
W FO był zapis "Cena za wykonanie zamówienia...., a pod spodem tabela z poszczególnymi elementami do wyceny (niestety tabela nie zawierała ostatniego wiersza na podsumowanie poszczególnych cen)
Wykonawca w FO podał ceny za poszczególne składniki, natomiast pole na cenę za całe zadanie zostawił puste.
W SWZ mam zapis, że ma podać cenę za całość i w rozbiciu na poszczególne elementy zamówienia oraz że w przypadku omyłek rachunkowych przyjmiemy za prawidłowe ceny jednostkowe. Ale czy tu można mówić o omyłce rachunkowej, jesli Wykonawca w ogólnej cenie za całość nie wpisał nic?
Nie wiem, czy jasno napisałam...
Czy Waszym zdaniem można poprawić jako omyłkę rachunkową, brak ceny za wykonanie zamówienia?
Na początku przyznam, ze chyba trochę zawaliliśmy tworząc formularz ofertowy.
Wykonawca miał w FO podać cenę brutto za całość zamówienia oraz w rozbiciu na poszczególne elementy.
W FO był zapis "Cena za wykonanie zamówienia...., a pod spodem tabela z poszczególnymi elementami do wyceny (niestety tabela nie zawierała ostatniego wiersza na podsumowanie poszczególnych cen)
Wykonawca w FO podał ceny za poszczególne składniki, natomiast pole na cenę za całe zadanie zostawił puste.
W SWZ mam zapis, że ma podać cenę za całość i w rozbiciu na poszczególne elementy zamówienia oraz że w przypadku omyłek rachunkowych przyjmiemy za prawidłowe ceny jednostkowe. Ale czy tu można mówić o omyłce rachunkowej, jesli Wykonawca w ogólnej cenie za całość nie wpisał nic?
Nie wiem, czy jasno napisałam...
Czy Waszym zdaniem można poprawić jako omyłkę rachunkową, brak ceny za wykonanie zamówienia?
0
2022-07-27 08:26 0