Forum


Powrót Żart (nieśmieszny, trochę wulgarny)

T.

Tomasz .....

Fachowiec 847

Wczuję się w rolę szanowanego profesora, który na początku jednych zajęć pochwalił się studentom:
Dawno temu, za komuny, kiedy byłem jeszcze piękny i młody, grałem w kapeli. Ciężka muzyka, prawdziwe i szczere do "bulu" texty opisujące otaczającą naszą rzeczywistość, skóry i długie pióra. Nazwaliśmy tę kapelę "Przej#&@ne". Byliśmy coraz lepiej oceniani i postanowiliśmy zagrać na jakimś dużym koncercie czy nawet konkursie ale organizator powiedział nam, że będzie transmisja w telewizji i nie możemy wystąpić pod taką wulgarną nazwą ("Przej#&@ne"). Jeśli chcemy wystąpić mamy ją zmienić. Ulegliśmy i wystąpiliśmy pod nazwą: "Nie jest dobrze"
I pewnie drodzy studenci zastanawiacie się, dlaczego wam to opowiadam?
Otóż, sprawdziłem kolokwia i jedno wam powiem:
Nie jest dobrze.

A teraz drodzy forumowicze, przestaję się wczuwać w obce mi role i powiem dlaczego wam przytoczyłem ten nieśmieszny żart.
Otóż przygotowałem na platformie testowej https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/ postępowanie (TP 275.1) i próbowałem je przeprocedować. Jutro mija termin na składanie ofert.
I?
No nie jest dobrze :-(
na razie były niezbędne dwa zgłoszenia do helpdesku:
Pierwsze: problemy przy próbie założenia "testowego" wykonawcy. Założenie zgłoszenia: 2022-07-26 11:30:30, rozwiązanie zgłoszenia: 2022-07-27 09:17:50. I niby ok ale problem polegał na nie przesyłaniu przez platformę maila aktywującego konto, niezbędnego do zalogowania się na platformie co jest niezbędne do UWAGA! założenia zgłoszenia w hepdesku.
Na załączone w zgłoszeniu (wykonanym za pomocą prawdziwego konta) pytanie czy przewidziana jest procedura umożliwiająca zgłoszenie problemów bez konieczności logowania się nie otrzymałem odpowiedzi. Z drugiej strony: Patrząc na to oczyma serwisantów wszystko jest jak najbardziej ok., klient nie może się zalogować, nie może zgłosić problemu, nie ma problemu. Jacy my jesteśmy wspaniali!!!
Drugie zgłoszenie:
Problem z wysłaniem oferty. Przy próbie wysłania pojawia się okienko opisujące co system "robi":
Przesyłamy Twoją ofertę do naszego sejfu (SIC! :-)
Kompresja plików
Sprawdzanie czy plik (...) jest podpisany (i tu uwaga: rzeczywiście przy próbie zamieszczenia niepodpisanego pliku system ostrzega o braku podpisu ale umożliwia złożenie takiego pliku. Fajne rozwiązanie, też bym tak zrobił)
Plik z danymi gotowy do wysłania.
Wystąpił błąd podczas wysyłania hash'a z pliku z danymim na Platformę (pisownia oryginalna)
Nie udało się zapisać metadanych oferty
I duży przycisk: ZAMKNIJ
Żadnej informacji o tym że oferta nie została złożona. Jakieś błędy były, ok. I cisza. mŻadnego wykrzyknika, żadnego migającego komunikatu. Po prostu "Zamknij"

Rozwiązanie zgłoszenia: 2022-07-28 15:24:15. Przyczyną miało być (UWAGA!) zamieszczenie w sekcji oferty więcej niż 1 pliku, choć mi się wydaje, że był tylko 1 plik oferty i 3 pliki załączników (w osobnej części - sekcji(?)
Ale ja Tomasz mam na imię więc weryfikuję i o godz. 2022-07-28 15:41:33 poszła reklamacja zgłoszenia. Tym razem załączyłem do oferty tylko jeden plik - formularz oferty. Wynik operacji identyczny - nie udało się zamieścić ogłoszenia.
Od tamtej pory jak kamień w wodę (żeby nie napisać jak pies w studnię:-)
A dlaczego nie jest dobrze?
Bo większość zamawiających pracuje obecnie na miniportalu i w sierpniu to się skończy.
Oj będzie się działo!

Jutro mam otwarcie ofert, zobaczymy czy uda mi się złożyć ofertę, czy zgłoszenie zostanie rozwiązane przez helpdesk?
Jak obstawiacie?
Wczuję się w rolę szanowanego profesora, który na początku jednych zajęć pochwalił się studentom: Dawno temu, za komuny, kiedy byłem jeszcze piękny i młody, grałem w kapeli. Ciężka muzyka, prawdziwe i szczere do "bulu" texty opisujące otaczającą naszą rzeczywistość, skóry i długie pióra. Nazwaliśmy tę kapelę "Przej#&@ne". Byliśmy coraz lepiej oceniani i postanowiliśmy zagrać na jakimś dużym koncercie czy nawet konkursie ale organizator powiedział nam, że będzie transmisja w telewizji i nie możemy wystąpić pod taką wulgarną nazwą ("Przej#&@ne"). Jeśli chcemy wystąpić mamy ją zmienić. Ulegliśmy i wystąpiliśmy pod nazwą: "Nie jest dobrze" I pewnie drodzy studenci zastanawiacie się, dlaczego wam to opowiadam? Otóż, sprawdziłem kolokwia i jedno wam powiem: Nie jest dobrze. A teraz drodzy forumowicze, przestaję się wczuwać w obce mi role i powiem dlaczego wam przytoczyłem ten nieśmieszny żart. Otóż przygotowałem na platformie testowej https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/ postępowanie (TP 275.1) i próbowałem je przeprocedować. Jutro mija termin na składanie ofert. I? No nie jest dobrze :-( na razie były niezbędne dwa zgłoszenia do helpdesku: Pierwsze: problemy przy próbie założenia "testowego" wykonawcy. Założenie zgłoszenia: 2022-07-26 11:30:30, rozwiązanie zgłoszenia: 2022-07-27 09:17:50. I niby ok ale problem polegał na nie przesyłaniu przez platformę maila aktywującego konto, niezbędnego do zalogowania się na platformie co jest niezbędne do UWAGA! założenia zgłoszenia w hepdesku. Na załączone w zgłoszeniu (wykonanym za pomocą prawdziwego konta) pytanie czy przewidziana jest procedura umożliwiająca zgłoszenie problemów bez konieczności logowania się nie otrzymałem odpowiedzi. Z drugiej strony: Patrząc na to oczyma serwisantów wszystko jest jak najbardziej ok., klient nie może się zalogować, nie może zgłosić problemu, nie ma problemu. Jacy my jesteśmy wspaniali!!! Drugie zgłoszenie: Problem z wysłaniem oferty. Przy próbie wysłania pojawia się okienko opisujące co system "robi": Przesyłamy Twoją ofertę do naszego sejfu (SIC! :-) Kompresja plików Sprawdzanie czy plik (...) jest podpisany (i tu uwaga: rzeczywiście przy próbie zamieszczenia niepodpisanego pliku system ostrzega o braku podpisu ale umożliwia złożenie takiego pliku. Fajne rozwiązanie, też bym tak zrobił) Plik z danymi gotowy do wysłania. Wystąpił błąd podczas wysyłania hash'a z pliku z danymim na Platformę (pisownia oryginalna) Nie udało się zapisać metadanych oferty I duży przycisk: ZAMKNIJ Żadnej informacji o tym że oferta nie została złożona. Jakieś błędy były, ok. I cisza. mŻadnego wykrzyknika, żadnego migającego komunikatu. Po prostu "Zamknij" Rozwiązanie zgłoszenia: 2022-07-28 15:24:15. Przyczyną miało być (UWAGA!) zamieszczenie w sekcji oferty więcej niż 1 pliku, choć mi się wydaje, że był tylko 1 plik oferty i 3 pliki załączników (w osobnej części - sekcji(?) Ale ja Tomasz mam na imię więc weryfikuję i o godz. 2022-07-28 15:41:33 poszła reklamacja zgłoszenia. Tym razem załączyłem do oferty tylko jeden plik - formularz oferty. Wynik operacji identyczny - nie udało się zamieścić ogłoszenia. Od tamtej pory jak kamień w wodę (żeby nie napisać jak pies w studnię:-) A dlaczego nie jest dobrze? Bo większość zamawiających pracuje obecnie na miniportalu i w sierpniu to się skończy. Oj będzie się działo! Jutro mam otwarcie ofert, zobaczymy czy uda mi się złożyć ofertę, czy zgłoszenie zostanie rozwiązane przez helpdesk? Jak obstawiacie?
0
2022-07-29 13:49 0

P.

Paweł .....

Fachowiec 1768

powiem wugarnie , czy cię..... :), nie wiem czy to przez pogodę , nadmiar czasu czy też ze strachu przed przejssciem na ezamówienia? Ale szacun za wytrwałość. podziwiam i pozdrawiam, ale obstawiam że w poniedziałek bedziesz w "super humorze" , który sprawdzę koło16.08 ?:)
powiem wugarnie , czy cię..... :), nie wiem czy to przez pogodę , nadmiar czasu czy też ze strachu przed przejssciem na ezamówienia? Ale szacun za wytrwałość. podziwiam i pozdrawiam, ale obstawiam że w poniedziałek bedziesz w "super humorze" , który sprawdzę koło16.08 ?:)
0
2022-07-29 13:59 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy