Forum


Powrót Problem z otwarciem oferty.

P.

Patrycja .....

0

Taki komunikat pojawia się po odszyfrowaniu oferty i próbie jej otwarcia - " Wystąpił błąd podczas otwierania tego dokumentu. Plik jest uszkodzony i nie mógł być naprawiony". W jaki sposób Zamawiający powinien postąpić z taką ofertą?
Taki komunikat pojawia się po odszyfrowaniu oferty i próbie jej otwarcia - " Wystąpił błąd podczas otwierania tego dokumentu. Plik jest uszkodzony i nie mógł być naprawiony". W jaki sposób Zamawiający powinien postąpić z taką ofertą?
0
2022-08-01 13:22 0

W.

Wojciech .....

Fachowiec 814

Jak rozumiem jest już po terminie otwarcia? Plik np. w *zip. Rozpakuj naprzód a potem sprawdź rozszerzenia plików. Może nie są odpowiednie.
Jak rozumiem jest już po terminie otwarcia? Plik np. w *zip. Rozpakuj naprzód a potem sprawdź rozszerzenia plików. Może nie są odpowiednie.
0
2022-08-01 13:25 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy