Drodzy Grupowicze, mam pytanie - w przypadku ogł. o wykonaniu umowy, które robimy na e-zamówieniach, gdy mam aneks - (pierwszy raz będę miała taką sytuację) jakie dane będzie wołał system? Czy będzie trzeba odrębnie wpisać - czy tylko punkt liczba zmian? Ktoś może już robił i ma wiedzę i dane jakie są potrzebne, żeby uzupełnić Wykonanie z aneksu. Mam instrukcje z e-zamówień, ale niestety tam za wiele nie ma. Wiem, że do "wykonania" powinnam uzupełnić:
1.Czy umowa została wykonana?
2. Termin wykonania umowy.
3.Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie?
4.Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy w zakresie poszczególnych zadań.
5. Czy umowa została wykonana należycie?
6. Czy podczas realizacji zamówienia, zamawiający dokonywał kontroli, czy wykonawca spełnił przewidziane w zawartej umowie wymagania związane z realizacją zamówienia (jeżeli dotyczy)....itd
7. Liczba zmian (jeżeli dotyczy): ………………………………..
8. Informacje dodatkowe
Będę wdzięczna.
Drodzy Grupowicze, mam pytanie - w przypadku ogł. o wykonaniu umowy, które robimy na e-zamówieniach, gdy mam aneks - (pierwszy raz będę miała taką sytuację) jakie dane będzie wołał system? Czy będzie trzeba odrębnie wpisać - czy tylko punkt liczba zmian? Ktoś może już robił i ma wiedzę i dane jakie są potrzebne, żeby uzupełnić Wykonanie z aneksu. Mam instrukcje z e-zamówień, ale niestety tam za wiele nie ma. Wiem, że do "wykonania" powinnam uzupełnić:
1.Czy umowa została wykonana?
2. Termin wykonania umowy.
3.Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie?
4.Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy w zakresie poszczególnych zadań.
5. Czy umowa została wykonana należycie?
6. Czy podczas realizacji zamówienia, zamawiający dokonywał kontroli, czy wykonawca spełnił przewidziane w zawartej umowie wymagania związane z realizacją zamówienia (jeżeli dotyczy)....itd
7. Liczba zmian (jeżeli dotyczy): ………………………………..
8. Informacje dodatkowe
Będę wdzięczna.
0
2022-08-11 08:29 0