W postępowaniu na dostawę sprzętu (tryb podstawowy) Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą "przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, tj. karty katalogowe lub inne dokumenty jednoznacznie potwierdzające zgodność zaoferowanych urządzeń z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia". Pierwotnie Wykonawca nie złożył takich dokumentów, w związku z czym Zamawiający wezwał do ich złożenia (zostało to przewidziane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu). W odpowiedzi otrzymał dokument w którym znajdują się wszystkie parametry zaoferowane sprzętu, natomiast dokument nazwany jest jako "oferta" a niżej znajduje się następująca informacja "Oferta dotyczy zakupu urządzeń ... firmy ...". Co zrobić w takim wypadku? Czy tytuł dokumentu ma w tym wypadku jakieś znaczenie?
W postępowaniu na dostawę sprzętu (tryb podstawowy) Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą "przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, tj. karty katalogowe lub inne dokumenty jednoznacznie potwierdzające zgodność zaoferowanych urządzeń z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia". Pierwotnie Wykonawca nie złożył takich dokumentów, w związku z czym Zamawiający wezwał do ich złożenia (zostało to przewidziane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu). W odpowiedzi otrzymał dokument w którym znajdują się wszystkie parametry zaoferowane sprzętu, natomiast dokument nazwany jest jako "oferta" a niżej znajduje się następująca informacja "Oferta dotyczy zakupu urządzeń ... firmy ...". Co zrobić w takim wypadku? Czy tytuł dokumentu ma w tym wypadku jakieś znaczenie?
0
2022-09-15 07:22 0