Forum


Powrót Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

MK

Małgorzata Kelner

0

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną przed otwarciem ofert podaliśmy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę w wysokości: 2 198 038,65 zł brutto. Taka kwota jest przeznaczona w planie finansowym na to zadanie w roku 2022. I wówczas to zadanie miało być ukończone w 2022r.
Następnie nasi Radcy Prawni kazali nam napisać sprostowanie informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jako prawidłową mieliśmy podać kwotę, która wynika z kosztorysu, czyli kwotę 7 248 819,56 zł brutto. Tamto postępowanie zostało unieważnione.
W obecnym postepowaniu dotyczącym tego samego przedmiotu zamówienia podaliśmy już kwotę z kosztorysu czyli 7 248 819,56 zł brutto. Zadanie to ma być zakończone w maju 2023r.
Czyli mamy na pewno ponad 4.000.000,00 . Brakuje nam 3mln.
Pytanie jest takie czy powinniśmy podać kwotę z kosztorysu skoro mamy tylko 4 mln?
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną przed otwarciem ofert podaliśmy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę w wysokości: 2 198 038,65 zł brutto. Taka kwota jest przeznaczona w planie finansowym na to zadanie w roku 2022. I wówczas to zadanie miało być ukończone w 2022r. Następnie nasi Radcy Prawni kazali nam napisać sprostowanie informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jako prawidłową mieliśmy podać kwotę, która wynika z kosztorysu, czyli kwotę 7 248 819,56 zł brutto. Tamto postępowanie zostało unieważnione. W obecnym postepowaniu dotyczącym tego samego przedmiotu zamówienia podaliśmy już kwotę z kosztorysu czyli 7 248 819,56 zł brutto. Zadanie to ma być zakończone w maju 2023r. Czyli mamy na pewno ponad 4.000.000,00 . Brakuje nam 3mln. Pytanie jest takie czy powinniśmy podać kwotę z kosztorysu skoro mamy tylko 4 mln?
0
2022-09-20 11:11 0

M.

Mariusz .....

Fachowiec 1693

Zazwyczaj podaje się kwotę z planu, nie z kosztorysu. Najlepiej podać kwotę z planu. Jak coś poźniej można dorzucić kasę.
Zazwyczaj podaje się kwotę z planu, nie z kosztorysu. Najlepiej podać kwotę z planu. Jak coś poźniej można dorzucić kasę.
0
2022-09-20 11:21 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy