Zamawiający przed otwarciem ofert musi zamieścić informację o kwocie jaką przeznacza na realizację zamówienia. Kto te informację powinien podpisać? Do tej pory podpisywał dyrektor. Teraz ma podpisywać Główny Księgowy. Na stronę zawsze zamieszczamy PDF (nie skan z podpisem), gdzie pisze Kierownik Zamawiającego imię i nazwisko. Teraz powinniśmy pisać Główny Księgowy imię i nazwisko? Czy nadal Kierownik Zamawiającego, a dokument papierowy z podpisem Głównego Księgowego zostaje w dokumentach postępowania?
Zamawiający przed otwarciem ofert musi zamieścić informację o kwocie jaką przeznacza na realizację zamówienia. Kto te informację powinien podpisać? Do tej pory podpisywał dyrektor. Teraz ma podpisywać Główny Księgowy. Na stronę zawsze zamieszczamy PDF (nie skan z podpisem), gdzie pisze Kierownik Zamawiającego imię i nazwisko. Teraz powinniśmy pisać Główny Księgowy imię i nazwisko? Czy nadal Kierownik Zamawiającego, a dokument papierowy z podpisem Głównego Księgowego zostaje w dokumentach postępowania?
0
2022-10-06 10:29 0