Witajcie, ze względu na dostępność cyfrową dokumentacja postępowania zamieszczana na stronie postępowania powinna mieć formę edytowalną, nie powinny być to skany. Nie ma problemu jeśli chodzi o SWZ czy załączniki tworzone przez nas, można je zapisać w pdf czy word. Czasami jednak do dokumentacji dołączamy inne załączniki, np. decyzje wydane przez inne organy, które otrzymujemy w wersji papierowej, jak podejść do tego typu dokumentów w zakresie dostępności cyfrowej? Macie jakieś sprawdzone sposoby?
Witajcie, ze względu na dostępność cyfrową dokumentacja postępowania zamieszczana na stronie postępowania powinna mieć formę edytowalną, nie powinny być to skany. Nie ma problemu jeśli chodzi o SWZ czy załączniki tworzone przez nas, można je zapisać w pdf czy word. Czasami jednak do dokumentacji dołączamy inne załączniki, np. decyzje wydane przez inne organy, które otrzymujemy w wersji papierowej, jak podejść do tego typu dokumentów w zakresie dostępności cyfrowej? Macie jakieś sprawdzone sposoby?
0
2022-10-13 11:06 0