Dzień dobry Grupowicze.
Bardzo Was proszę o pomoc - tym razem w sprawie organizacyjnej:
Duży przetarg z dofinansowaniem na elektronizację.
Część I - budowlana trwała dość długo i szacunek na część II ( dostawa i usługa) uległ przedawnieniu.
Podpowiedzcie mi proszę jak to ogarnąć organizacyjnie.
Czy składamy nowy wniosek do Zarządu z aktualnymi szacowaniami i po uzyskaniu zgody dalej procedujemy jak zwykle?
Czy zachowujemy stary wniosek a piszemy np tylko jakiś protokół z ponownego szacowania?
Czy zachować dokumenty z I szacowania ( czy one się gdzieś przydadzą czy można je zarchiwizować i nigdzie nie będą nigdzie potrzebne?)
Nie miałam jeszcze takiej sytuacji stąd moja bezradność, a że z dofinansowaniem to strach podwójny:)
Dzień dobry Grupowicze.
Bardzo Was proszę o pomoc - tym razem w sprawie organizacyjnej:
Duży przetarg z dofinansowaniem na elektronizację.
Część I - budowlana trwała dość długo i szacunek na część II ( dostawa i usługa) uległ przedawnieniu.
Podpowiedzcie mi proszę jak to ogarnąć organizacyjnie.
Czy składamy nowy wniosek do Zarządu z aktualnymi szacowaniami i po uzyskaniu zgody dalej procedujemy jak zwykle?
Czy zachowujemy stary wniosek a piszemy np tylko jakiś protokół z ponownego szacowania?
Czy zachować dokumenty z I szacowania ( czy one się gdzieś przydadzą czy można je zarchiwizować i nigdzie nie będą nigdzie potrzebne?)
Nie miałam jeszcze takiej sytuacji stąd moja bezradność, a że z dofinansowaniem to strach podwójny:)
0
2022-10-18 07:00 0